REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO NUTRIDOME

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Program Lojalnościowy jest skierowany do osób dokonujących zakupy w Sklepie Internetowym, za pośrednictwem platformy internetowej dostępnej pod adresem: nutridome.pl oraz poprzez Aplikację Mobilną Nutridome i umożliwia Klientom zbieranie Punktów oraz ich wymianę na Produkty.

2. Użyte w Regulaminie określenia pisane wielką literą mają następujące znaczenie:

a) Regulamin – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego Nutridome,

b) Program Lojalnościowy/Program – program organizowany w Sklepie Internetowym pod adresem: nutridome.pl oraz w Aplikacji Mobilnej Nutridome przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych,

c) Aplikacja  Mobilna Nutridome/Aplikacja – aplikacja mobilna dostępna do pobrania w App Store i Google Play umożliwiająca Klientowi dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym Nutridome,

d) Uczestnik/Klient – posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna,
a w przypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego Nutridome lub posiada zainstalowaną na urządzeniu mobilnym Aplikację Mobilną Nutridome w szczególności osoba, która na zasadach określonych
w niniejszym Regulaminie przystępuje do Programu Lojalnościowego; 

e) Organizator - Abriga sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu (26-600) przy ul. Staromiejskiej 8/12, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000700689, NIP 5272825059, REGON 368588548, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 100 000,00 zł wpłacony w całości,

f) Punkty - punkty przyznawane Uczestnikowi tytułem zawieranych w Aplikacji mobilnej Nutridome umów sprzedaży produktów bądź spełnienia innych warunków określonych w punkcie III Regulaminu.

3. Regulamin stanowi podstawę działania Programu Lojalnościowego, jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników i Organizatora. Posiadanie zainstalowanej Aplikacji i tym samym uczestnictwo w Programie oznacza akceptację Regulaminu. Tekst Regulaminu dostępny jest na stronie internetowej www.nutridome.pl oraz w Aplikacji mobilnej Nutridome;

j) Produkt - rzecz ruchoma dostępna w Sklepie Internetowym, będąca przedmiotem umowy sprzedaży za zapłatą ceny,

k) Polityka Prywatności – oznacza politykę prywatności Sklepu Internetowego dostępną na stronie internetowej pod adresem: nutridome.pl/pages/polityka-prywatnosci.

l) Sklep Internetowy – oznacza sklep Internetowy za pośrednictwem którego prowadzona jest sprzedaż Produktów, prowadzony pod adresem: nutridome.pl, do którego dostęp umożliwiony jest również za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej Nutridome.

II. OGÓLNE ZASADY

1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego Nutridome jest każda osoba, która posiada aktywne konto w Sklepie Internetowym lub dołączy do Programu pod adresem: https://nutridome.pl/pages/program-lojalnosciowy klikając zakładkę “Dołącz”. 

2. Program nie łączy się z innymi promocjami, wyprzedażami oraz innymi programami dostępnymi w Sklepie Internetowym. 

3. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest dobrowolne.

4. Uczestnik nie musi wykorzystywać zebranych Punktów.

5. Punkty w Programie Lojalnościowym przyznawane są Uczestnikowi za dokonywane w Sklepie Internetowym zakupy, na zasadach określonych w rozdziale III niniejszego Regulaminu. 

6. Każdy Klient posiadający konto w Sklepie Internetowym jest uczestnikiem Programu Lojalnościowego. 

III. PUNKTY W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

1. Punkty przyznawane są począwszy od momentu wprowadzenia Programu Lojalnościowego (przy założeniu posiadania przez Uczestnika aktywnego konta w Sklepie Internetowym lub dołączeniem przez niego do Programu) zgodnie z następującym przelicznikiem:

a) Punkty za zakupy. Klientowi przyznawane są Punkty tytułem zawieranych przez niego umów sprzedaży produktów w Sklepie Internetowym. Za każdy pełny 1 zł wydany na zakup danego Produktu - Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się̨ w dół do pełnych złotych. Do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę nabywanych produktów (kosmetyków, akcesoriów, etc.) – wartość faktycznie dokonywanej płatności przez Klienta, natomiast nie uwzględnia się̨ kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki. Punkty zostaną naliczone w momencie dostarczenia zamówienia (w przypadku zamówień za pobraniem – po opłaceniu przesyłki przy odbiorze).Dodatkowo za pierwsze zamówienie złożone w Sklepie Internetowym, Klientowi przyznawane jest 50 punktów. 

b) Punkty za recenzję Produktu ze zdjęciem. Za każdą umieszczoną w Sklepie Internetowym recenzję zakupionego Produktu zawierającą zdjęcie ukazujące produkt ze Sklepu Internetowego, czy jego zastosowanie, Uczestnik otrzyma 5 Punktów. W tym celu Klient otrzyma od Sklepu Internetowego e e-mail z prośbą o ocenę Produktu. W wiadomości Klient otrzyma dedykowany link do wystawienia recenzji. Sklep zastrzega, że premiowane Punktami będą tylko te recenzje, które zostaną dodane za pośrednictwem dedykowanego linka. 

c) Punkty za dołączenie do Newslettera. Za dołączenie przez Klienta do Newslettera Sklepu Internetowego, Klient otrzyma 20 Punktów. 

d) Punkty za wyrażenie zgody na otrzymywanie wiadomości SMS. Za wyrażenie przez Klienta
(w momencie ralizacji zamówienia) zgody na otrzymanie wiadomości SMS na numer telefonu Klienta ze Sklepu Internetowego, Klient otrzyma 30 Punktów. 

e) Punkty za zaobserwowanie konta Sklepu Internetowego na platformie Instagram. Za zaobserwowanie przez Klienta konta Sklepu Internetowego na platformie Instagram, Klient otrzyma 5 Punktów.

f) Punkty za polubienie konta Sklepu Internetowego na platformie Facebook. Za polubienie przez Klienta, konta Sklepu Internetowego na platformie Facebook, Klient otrzyma 5 Punktów. 

g) Punkty za zaobserwowanie konta Sklepu Internetowego na platformie TikTok. Za zaobserwowanie przez Klienta konta Sklepu Internetowego na platformie TikTok, Klient otrzyma 5 Punktów.

h) Punkty z okazji urodzin. Z okazji urodzin (corocznie w dacie urodzin Klienta) Klient otrzyma 15 Punktów. 

i) Punkty za zaproszenie znajomych / polecenie. Uczestnik otrzyma 100 Punktów za zaproszenie znajomego (wysłanie linka polecającego), a nowy Klient (znajomy) otrzyma 10 zł rabatu na pierwsze zakupy , gdy spełnione będą łącznie następujące warunki: 

- Uczestnik zaprosi wybraną przez siebie osobę udostępniając jej dedykowany link polecający , który będzie dostępny w Sklepie Internetowym, w zakladce “Profil”. Klient może uzyskać dostęp do linku poleacjącego  pod adresem: https://nutridome.pl/pages/program-lojalnosciowy po uprzednim zalogowaniu.

- zaproszona osoba dokona pierwszego zakupu Produktów w Sklepie Internetowym, a wartość minimalna zamówienia będzie wynosiła 99 złotych.

2. Jeżeli Uczestnik skorzysta z uprawnienia do odstąpienia od umowy sprzedaży lub zwrotu zakupionego Produktu (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), wówczas Punkty przyznane za ten zakup zostaną mu anulowane. Każdy inny status zamówienia niż dostarczone do Klienta będzie skutkował odjęciem Punktów.

3. Punkty przypisują się do konta Klienta zarejestrowanego w Sklepie Internetowym (profil Klienta).
W przypadku, gdy Uczestnik ma aktywne konto w Sklepie Internetowym i zaloguje się na konto poprzez Aplikację, zgromadzone Punkty w Programie zostaną połączone z kontem Uczestnika.  

4. Uczestnik może sprawdzić́ saldo zgromadzonych Punktów za pośrednictwem Sklepu Internetowego i Aplikacji:
- bezpośrednio po zalogowaniu do strefy klienta w zakładce ,,Program Lojalnościowy".

IV. ZASADY WYKORZYSTANIA PUNKTÓW I WYMIANA NA NAGRODY

1. Punkty ważne są przez okres 12 miesięcy od ich zdobycia.

2. Uczestnik ma prawo do dokonania wymiany Punktów uzyskanych w Programie Lojalnościowym na wybrany Produkt (Nagrodę) dostępny w ramach katalogu zamieszczonego w Sklepie Internetowym  w sekcji „Moje nagrody” na profilu Klienta. (dalej „Nagroda”). Ilość Punktów niezbędnych do możliwości wymiany ich na Nagrodę wskazana jest każdorazowo przy opisie Nagrody.

3. Klient może odebrać Nagrodę natychmiast po założeniu konta lub zalogowaniu do Sklepu Internetowego. Nagrody są automatycznie dodawane, a Klient może je wykorzystać bezpośrednio na swoim profilu lub podczas składania zamówienia w koszyku.

4. Po aktywacji Nagroda jest ważna przez 14 dni – po tym terminie Nagroda wygasa.Aktywacja Nagrody możliwa jest na profilu Klienta oraz zakładce Programu na stronie internetowej Sklepu. Nagrodę można odebrać w tej samej zakładce, w której Klient dokonał jej aktywacji. 

5. Dopuszcza się wykorzystanie w ramach jednego zamówienia dowolnej ilości Punktów. W przypadku wykorzystania Punktów następuje ich odjęcie z salda zgodnie z ilością wykorzystanych Punktów.

6. Klient ponosi koszty dostawy wybranego produktu w ramach Nagrody.

7. W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży produktu lub zwrotu zakupionego produktu (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), w odniesieniu do którego wykorzystał Punkty - Klient otrzymuje z powrotem taką ilość Punktów, jaka odpowiada wartości Punktów wykorzystanych do wymiany Punktów na zwracany produkt. Jeśli zamówienie zmieni status z dostarczone na zwrócone, punkty zostaną zwrócone Uczestnikowi. 

8. Punkty i uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Programie nie mogą być odsprzedawane ani przenoszone przez Uczestnika na osoby trzecie, niezależnie od tego, czy takie osoby są Uczestnikami Programu, czy nie.

7. Zgromadzone Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę ani na środki pieniężne w jakiejkolwiek innej postaci.

V. CZAS TRWANIA PROGRAMU

1. Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 3 września 2025 roku. 

2. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu w każdym czasie - z zastrzeżeniem że Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 3 miesiące wcześniej, tak aby umożliwić wykorzystanie Punktów.

3. W przypadku zakończenia Programu - nie wykorzystane Punkty tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane (w tym zwłaszcza w celu zapłaty za Produkty).

4. Poprzez usunięcie konta w Sklepie Internetowym (po uprzednim kontakcie z kontakt@nutridome.pl), Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Programie. W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z uczestnictwa w Programie, Punkty zgromadzone przez Uczestnika tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane (w tym zwłaszcza w celu zapłaty za Produkty).

5. Również w przypadku zmiany urządzenia mobilnego przez Uczestnika, gdy nie nastąpiło zalogowanie przez Uczestnika na konto w Sklepie Internetowym poprzez Aplikację, zgromadzone Punkty tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane, czy też przywrócone na nowe urządzenie mobilne.

VI. REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczące uczestnictwa w Programie mogą być zgłaszane do Organizatora e-mailem na adres: kontakt@nutridome.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 22 123 90 90.

2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, adres e-mail lub numer telefonu do kontaktu, opis przyczyny reklamacji.

3. Organizator może zwrócić się do osoby składającej reklamację o jej uzupełnienie o dane wymagane do jej rozpatrzenia.

4. Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania. Odpowiedź będzie udzielona w formie analogicznej do formy, w jakiej reklamacja została złożona.

VII. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych jest Organizator. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestnika udostępnione przez niego w Aplikacji mobilnej Nutridome celem przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego. Dane osobowe udostępnione na podstawie zgód Klienta zbierane są do celów przewidzianych w wyrażonych zgodach np. dostarczenia informacji handlowych drogą mailową, czy w formie powiadomień z Aplikacji.

2. Organizator przetwarza dane osobowe zgodnie z przyjętymi w Regulaminie Sklepu Internetowego i zasadami Polityki Prywatności.

3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do korzystania z Programu Lojalnościowego. 

3. Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:

a) przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

b) realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a są to następujące działania:

- działania analityczne, gdzie uzasadnionym interesem jest doskonalenie jakości obsługi i świadczonych usług,

- w celach dowodowych będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek potrzeby wykazania prawidłowego działania,

- ewentualne rozpatrzenie reklamacji Uczestnika oraz ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami,

- w celu kontaktu - udzielenia informacji, gdzie uzasadnionym interesem jest opieka nad Uczestnikiem oraz udzielanie odpowiedzi na zadane pytania.

c) realizacji obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów o rachunkowości oraz obowiązków podatkowych.

4. Administrator przestanie wcześniej przetwarzać dane osobowe przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora jeżeli zostanie do niego zgłoszony sprzeciw wobec tego typu przetwarzania danych. W razie przetwarzania danych osobowych w oparciu o wyrażoną zgodę, dane będą przetwarzane do momentu jej wycofania.

5. Uczestnik ma prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; sprostowania (poprawiania) swoich danych; usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność przetwarzania z prawem, dokonanego przed jej wycofaniem; przenoszenia danych; wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

6. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestnika w celu umożliwienia Uczestnikowi skorzystania z funkcjonalności Programu Lojalnościowego przez okres trwania Programu i uczestnictwa w nim przez Klienta. Dane osobowe będą przetwarzane również przez okres umożliwiający rozpatrywanie reklamacji z tytułu uczestniczenia w Programie, w tym przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku dotyczącego przechowywania dokumentów księgowych.

8. Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych i realizacji uprawnień jest możliwy za pośrednictwem e-mail: kontakt@nutridome.pl.

VIII. KONTAKT

1. W sprawach dotyczących Programu Lojalnościowego Uczestnik może kontaktować się z Organizatorem w następujący sposób:

a) listownie na adres: Nutridome Sp. z o.o., ul. Gazowa 8, 26-600 Radom,

b) e-mailem na adres: kontakt@nutridome.pl,

c) telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 22 123 90 90.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie w każdym momencie, z zastrzeżeniem jednak, że wprowadzane zmiany nie będą powodowały uszczuplenia praw nabytych przez Uczestników. Organizator podaje zmieniony Regulamin do wiadomości Uczestników poprzez jego publikację na stronie internetowej www.nutridome.pl oraz w Aplikacji Mobilnej Nutridome.

2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego Nutridome i Polityki Prywatności.

3. Regulamin obowiązuje od dnia 03.09.2025 roku.