Zwroty

Jeśli zdecydujesz, że chcesz zwrócić produkt zakupiony w Nutridome, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Proces zwrotu jest prosty - wystarczy, że skorzystasz z naszego elektronicznego formularza zwrotu. Aby przejść do formularza, kliknij przycisk poniżej.

Pamiętaj, że produkt, który chcesz zwrócić, nie może być używany i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie. Upewnij się także, że paczka jest odpowiednio zabezpieczona na czas transportu, aby nie doszło do jej uszkodzenia. Odesłanie produktu należy zrealizować nie później niż 14 dni od dnia zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy, na adres:

Nutridome
ul. Gazowa 8
26-600 Radom

Do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu.

Koszty związane z odesłaniem produktu są pokrywane przez klienta.

Reklamacje

Zależy nam na pełnym zadowoleniu z zakupów w Nutridome. Mimo naszych starań, by dostarczać produkty najwyższej jakości, może zdarzyć się, że otrzymany towar będzie uszkodzony lub nie spełni Twoich oczekiwań. W takim przypadku masz możliwość złożenia reklamacji. Reklamacje możesz złożyć, wypełniając formularz elektroniczny

Reklamację możesz złożyć, pisząc e-mail na adres zwroty@nutridome.pl, dzwoniąc na naszą infolinię (+48 22 266 10 01) lub wypełniając formularz reklamacyjny, który znajdziesz poniżej.

Przy zgłoszeniu reklamacji podaj swój numer zamówienia lub dane, które umożliwią nam Twoją identyfikację oraz dołącz zdjęcia lub krótki film, który przedstawia wadę produktu.

Czas na rozpatrzenie reklamacji to maks. 14 dni. Spróbujemy odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to będzie możliwe.