Zwroty

Jeśli zdecydujesz, że chcesz zwrócić produkt zakupiony w Nutridome, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, aby zwracane produkty były nieotwierane i nieużywane.

[BANER-WZ]

Reklamacje

Zależy nam na pełnym zadowoleniu z zakupów w Nutridome. Mimo naszych starań, by dostarczać produkty najwyższej jakości, może zdarzyć się, że otrzymany towar będzie uszkodzony lub nie spełni Twoich oczekiwań. W takim przypadku masz możliwość złożenia reklamacji. Reklamacje możesz złożyć, wypełniając formularz elektroniczny

Reklamację możesz złożyć, pisząc e-mail na adres zwroty@nutridome.pl, dzwoniąc na naszą infolinię (+48 22 266 10 01) lub wypełniając formularz reklamacyjny, który znajdziesz poniżej.

Przy zgłoszeniu reklamacji podaj swój numer zamówienia lub dane, które umożliwią nam Twoją identyfikację oraz dołącz zdjęcia lub krótki film, który przedstawia wadę produktu.

Czas na rozpatrzenie reklamacji to maks. 14 dni. Spróbujemy odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to będzie możliwe.