Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Aplikacja Nutridome

Tak, oczywiście. W tym celu przejdź do zakładki "Profil", a następnie do "Obsługi klienta". W prawym górnym rogu znajduje się ikonka czatu. Kliknij w nią, aby się z nami skontaktować. Czekamy na Twoją wiadomość.

Nasza aplikacja dostępna jest w App Store i Google Play. Wystarczy, że wpiszesz w pole wyszukiwarki hasło "Nutridome - sklep kosmetyczny", a w wynikach znajdziesz nasze charakterystyczne logo. Możesz także odwiedzić naszą stronę internetową nutridome.pl. Po przejściu do witryny, w jej stopce, dostrzeżesz informację o aplikacji oraz ikony wspomnianych wcześniej App Store i Google Play. Instalacja aplikacji zajmie Ci dosłownie kilka sekund!

Jasne! Przy zakupach w aplikacji możesz skorzystać z kodu rabatowego. Wystarczy, że przy finalizacji zamówienia wpiszesz go w odpowiednie miejsce, zaraz pod listą zamówionych produktów.

Tak. Aby móc śledzić historię zamówień, należy się zalogować. Następnie w zakładce "Profil" wybrać "Historię zamówień". W tej zakładce będą wszystkie zamówienia złożone z Twojego konta.

Wystarczy, że w aplikacji App Store lub Google Play w polu wyszukiwarki wpiszesz hasło: "Nutridome - sklep kosmetyczny". W wynikach wyświetli się nasze charakterystyczne logo. Kliknij i wejdź do mobilnego świata wyselekcjonowanych kosmetyków.

Formy dostawy

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Spróbujemy wszystko wyjaśnić.

Jak najbardziej, wysyłamy paczki również za granicę.

Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad tym udogodnieniem.

Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości.

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość zmiany.

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Dostawę realizuje firma kurierska. W zależności, jaką formę przesyłki wybierzesz, zamówienie może dostarczyć Kurier lub paczkę odbierzesz w Paczkomatach InPost, punktach odbiorów DPD, DHL oraz Orlen Paczka.

W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Dzięki temu kodowi możesz czuwać nad przebiegiem dostawy.

Formy płatności

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - dostępnym pod numerem +48 22 266 10 01. Możesz również napisać wiadomość mailową na adres: kontakt@nutridome.pl

W przypadku wybrania płatności przy odbiorze możesz zapłacić za przesyłkę kartą w paczkomacie, który posiada terminal. W przypadku paczkomatów, które nie posiadają terminalu opłata następuje internetowo za pośrednictwem PayByLink. To szybki i bezpieczny przelew bankowy, który pozwala na elektroniczną opłatę za przesyłkę umieszczoną w paczkomacie. Po zaksięgowaniu wpłaty InPost prześle Ci SMSem kod odbiorczy.

Płatność księgowana jest następnego dnia roboczego.

Dane do przelewu: PL63114010100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o, ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom. W tytule płatności prosimy o dopisanie numeru zamówienia.

W Nutridome możesz wybrać swoją ulubioną formę płatności. Za zakupy możesz zapłacić: kartą, BLIKiem, przelewem, poprzez PayPal lub Google Pay. Dostępna jest również płatność przy odbiorze lub odroczona do 30 dni płatność PayPo. Więcej o dostępnych formach płatności przeczytasz tutaj: https://nutridome.pl/formy-platnosci

W ciągu 15-30 minut od próby złożenia zamówienie na Twój adres mailowy otrzymasz wiadomość z linkiem, który przekieruje Cię do płatności. Możesz także skontaktować się z nami przez infolinię. Pomożemy Ci zrealizować zamówienie.

Na opłacenie zamówienia masz aż 7 dni. W przypadku braku wpłaty w ciągu tygodnia zamówienie zostanie anulowane.

Kurierzy przyjmują zarówno płatności kartą, jak i wpłaty gotówkowe.

Jak kupować?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 266 10 01 lub kontakt@nutridome.pl). Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego anulowania.

W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 266 10 01 lub kontakt@nutridome.pl). Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego zmiany.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Mamy na to 24 godziny od momentu zakupu. Jeśli mail po tym czasie nie dotarł i nie ma go w spamie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 266 10 01 lub kontakt@nutridome.pl).

Nic się nie stało. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość zmiany adresu.

Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na swoje konto. Wszystkie interesujące Cię informacje znajdują się zakładce „Historia zamówień”. Bądźmy w kontakcie. Jeśli masz jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 266 10 01 lub kontakt@nutridome.pl).

Kod rabatowy możesz dodać na ostatnim etapie składania zamówienia, w podsumowaniu przed płatnością. Wystarczy wpisać kod w odpowiednie pole i zatwierdzić, a wartość rabatu automatycznie zostanie odjęta od całkowitej kwoty zamówienia.

Jeśli kod rabatowy nie działa, sprawdź, czy spełniasz wszystkie kryteria niezbędne do uzyskania rabatu, takie jak minimalna wartość zamówienia czy nie wyklucza się w powiązaniu z innymi akcjami promocyjnymi. Upewnij się również, że kod został wpisany poprawnie – zwróć uwagę na wielkość liter lub niepotrzebnie użyte spacje.

Jeżeli mimo wszystko rabat się nie nalicza, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Promocje nie łączą się.

W ciągu 15-30 minut otrzymasz na adres e-mail link, który pozwoli Ci dokończyć płatność.

Podczas jednego zakupu można zamówić maksymalnie 10 sztuk takiego samego produktu. Nutridome nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

Zakupu możesz dokonać w wygodny sposób na naszej stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej. Jeśli wolisz, możesz również skontaktować się z nami telefonicznie lub złożyć zamówienie mailowo.

Na stronie każdego produktu jest możliwość ustawienia przypomnienia o jego ponownej dostępności. Należy kliknąć w opcję „Przypomnij mi, kiedy znów będzie dostępny” i podać swój adres e-mail.

Faktura zostanie wysłana na Twój adres e-mail po odebraniu paczki od Kuriera lub z punktu odbioru.

Moje konto

Proszę sprawdzić, czy adres mailowy został poprawnie zapisany, a utworzone hasło spełnia wszystkie wymagania. Hasło powinno zawierać przynajmniej 8 znaków. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 266 10 01 lub kontakt@nutridome.pl).

Proszę sprawdzić skrzynkę "Spam" i folder "Inne". W razie dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Nie musisz. Wystarczy, że przy składaniu zamówienia klikniesz opcję "Zamów jako gość".

Zapraszamy do kontaktu z infolinią sklepu: tel. +48 22 266 10 01. Nasz konsultant chętnie wszystko Ci wyjaśni.

Loginem jest adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Nie ma możliwości jego przypomnienia. Natomiast jeżeli nie pamiętasz hasła, w zakładce "Zaloguj się", należy kliknąć link "Nie pamiętam hasła". Podaj adres, na który zakładałeś u nas konto, aby otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do zmiany hasła. Jeśli nadal nie masz możliwości zalogowania się na swoje konto, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W zakładce "Zaloguj się" kliknij w link "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail, który wykorzystałeś, aby założyć konto. Na ten właśnie adres wyślemy wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Jeśli nie uda się w ten sposób naprawić błędu, będziemy wdzięczni, jeśli się z nami skontaktujesz.

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Nutridome Affiliate

Nic prostszego. Wystarczy, że prawidłowo wypełnisz formularz rejestracyjny. Pamiętaj, aby podane przez Ciebie dane były zgodnie ze stanem faktycznym.

Nie, uczestnictwo w Nutridome Affiliate jest bezpłatne i całkowicie dobrowolne.

Otrzymasz prowizję w momencie, kiedy zachęcony przez Ciebie użytkownik zapłaci za zamówienie z góry. W przypadku sprzedaży za pobraniem dzieje się tak w chwili, gdy wyślemy produkt tegoż użytkownika. Prowizje wypłacamy z dołu, czyli po dokonanym zakupie. Decyzję o przyznaniu środków podejmujemy na podstawie prawidłowo wystawionego i doręczonego nam (na adres e-mail: affiliate@nutridome.co) rachunku lub faktury VAT. Płacimy w terminie wskazanym we wspomnianym dokumencie. Pamiętaj jednak, żeby data nie była krótsza niż 14 dni. Prowizję wypłacamy na rachunek bankowy wskazany w treści dokumentu. Minimalny limit zarobków do wypłacenia prowizji to 200 zł.

Tak, przypisany Ci link to unikatowy kod, który należy wyłącznie do Ciebie. To z jego pomocą możesz promować produkty znajdujące się w programie partnerskim Nutridome Affiliate.

Tak, do programu możesz przystąpić niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.

Nutridome Affiliate to program partnerski dla klientów sklepu Nutridome. Więcej informacji znajdziesz na stronie https://nutridome.co/affiliate/

Nutridome Benefit

Nutridome Benefit to usługa skierowana do właścicieli firm, pracowników HR i osób odpowiedzialnych za zakupy lub wybór benefitów w danym przedsiębiorstwie. Oferta polega na przygotowaniu prezentów dla pracowników, partnerów czy kontrahentów. Pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale i cenny czas. Przygotujemy spersonalizowaną ofertę dopasowaną zarówno do potrzeb, jak i budżetu firmy.

Współpraca nie ma ograniczeń czasowych. Jeśli zdecydujesz się na usługę Nutridome Benefit, przygotujemy dla ciebie indywidualne zestawy prezentowe z każdej okazji - od spontanicznych prezentów w ramach docenienia pracowników, po jubileusze, prezenty świąteczne i wszystkie inne ważne dla Ciebie uroczystości. Nie musisz korzystać z tej funkcji regularnie.

Postaramy się jak najlepiej dopasować ofertę dobierając wyjątkowe produkty.

Reklamacje

W ciągu 14 dni od zakupu masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. W tym celu należy odesłać do nas nowe, nieużywane produkty na nasz adres:

Nutridome
ul. Gazowa 8
26-600 Radom

W przypadku reklamacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 22 266 10 01. Możesz także wysłać mail na adres: zwroty@nutridome.pl

Zajmie nam to maksymalnie 14 dni. Spróbujemy odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to będzie możliwe.

Jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona podczas przewozu, koniecznie spisz protokół szkody w obecności kuriera. Stanowi on podstawę do rozpatrzenia reklamacji przez nasz sklep internetowy. Możesz wówczas złożyć reklamację, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta i żądać wymiany produktów w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki.

Wystarczy nam formularz zwrotu. Możesz dołączyć dowód zakupu, choć ten nie jest wymagany.

Formularz reklamacji jest dostępny na stronie internetowej pod linkiem: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf

Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej na adres mailowy zwroty@nutridome.pl. Przy zgłoszeniu reklamacji podaj swój numeru zamówienia lub dane, które umożliwią nam Twoją identyfikację.

Rezygnacja sms

Otrzymujesz wiadomości SMS, ponieważ przy realizacji zamówienia wyraziłeś zgodę na kontakt z naszej strony. Zaznaczyłeś tę opcję przez pomyłkę? Nic nie szkodzi, zawsze możesz zrezygnować z tej funkcji.

Kliknij w poniższy link, wpisz swój numer telefonu i potwierdź rezygnację: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms Możesz również w tym celu skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Daj nam znać, że chcesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS. Wystarczy, że napiszesz do nas maila na adres: kontakt@nutridome.pl. Jeszcze szybsze efekty otrzymasz, korzystając z tego linku: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms

Warunki odstąpienia

Niestety, przy odstąpieniu można zwrócić tylko nienaruszony produkt.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, pamiętaj, że koszt przesyłki ponosi nadawca - osoba nadająca paczkę.

Zakupy możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia przesyłki.

Zwroty

Możesz odesłać zwracany produkt za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub paczkomatów InPost.

W celu zgłoszenia zwrotu wystarczy, że skontaktujesz się z Biurem Obsługi Klienta - dostępnym pod numerem +48 22 266 10 01. Możesz również napisać wiadomość mailową na adres: kontakt@nutridome.pl

Możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, ale tylko w przypadku nieużywanego, oryginalnie zapakowanego produktu.

Zwróć produkt na niniejszy adres: Nutridome ul. Gazowa 8 26-600 Radom

Choć staramy się sprostać wszystkim Twoim wymaganiom, na chwilę obecną ta funkcja nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z poczty lub firmy kurierskiej.

Niestety, obecnie nie ma możliwości wysłania zwrotu za pobraniem.

Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi klient.

Skontaktuj się z nami

Możesz odesłać zwracany produkt za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub paczkomatów InPost.

W celu zgłoszenia zwrotu wystarczy, że skontaktujesz się z Biurem Obsługi Klienta - dostępnym pod numerem +48 22 266 10 01. Możesz również napisać wiadomość mailową na adres: kontakt@nutridome.pl

Możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, ale tylko w przypadku nieużywanego, oryginalnie zapakowanego produktu.

Zwróć produkt na niniejszy adres: Nutridome ul. Gazowa 8 26-600 Radom

Choć staramy się sprostać wszystkim Twoim wymaganiom, na chwilę obecną ta funkcja nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z poczty lub firmy kurierskiej.

Niestety, obecnie nie ma możliwości wysłania zwrotu za pobraniem.

Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi klient.