Lajuu - marka kosmetyczna dla silnych kobiet
Marka Lajuu powstała z myślą o silnych, zdecydowanych kobietach, które wiedzą, czego chcą od życia. O marce i kosmetykach rozmawiamy z Anetą Stacherek – właścicielką firmy Lajuu i współtwórczynią marki Lajuu by Weronika Rosati.
Jak narodził się pomysł na markę Lajuu?
Pomysł na Lajuu wziął się z pasji do naturalnej, świadomej pielęgnacji skóry. To kontynuacja mojej działalności w branży kosmetycznej – w 2017 założyłam markę Bellamama ze specjalistycznymi produktami dla kobiet w ciąży i po porodzie. Nie chciałam jednak zamykać się wyłącznie na jedną grupę odbiorców – wiedziałam, że zainteresowanie naturalnymi, wegańskimi kosmetykami rośnie nie tylko wśród przyszłych mam, a trend ten będzie się wzmacniać. Wykorzystując dobre prognozy dla rynku kosmetyków postanowiłam stworzyć Lajuu – markę do pielęgnacji klasy premium. Naszą inspiracją jest Kalifornia – tamtejsze słońce, kultura, styl życia oraz holistyczne podejście do dbania o siebie, dlatego do współpracy zaprosiliśmy Weronikę Rosati, aktorkę mieszkającą na co dzień w Los Angeles.
Na co marka Lajuu stawia największy nacisk?
W Lajuu stawiamy na naturalne receptury oraz starannie wyselekcjonowane, skuteczne składniki pochodzące z różnych części świata. Nasze produkty są wegańskie – bazujemy na roślinnych ekstraktach i olejach, które nie są powszechnie używane przez inne marki. Oczywiście składy naszych kosmetyków różnią się od siebie w zależności od przeznaczenia, ale w każdym produkcie pojawia się woda kokosowa, która ma zbawienny wpływ na kondycję skóry. Połączenie wyjątkowych składników z innowacyjnymi formułami kosmetyków i oryginalnymi nutami zapachowymi sprawia, że codzienna pielęgnacja z Lajuu jest nie tylko niezwykle przyjemna, ale przed wszystkim zapewnia skórze zdrowy i piękny wygląd.
Do kogo są skierowane produkty marki Lajuu?
Marka Lajuu jest skierowana do kobiet w wieku 25+, które chcą świadomie zadbać o swoją skórę produktami najwyższej jakości. Nasze konsumentki od kosmetyków oczekują nie tylko skuteczności, ale zwracają też uwagę na naturalność i wegańskość składników oraz nietestowanie na zwierzętach.
Jakie są plany na przyszłość wobec marki Lajuu? Czy planujecie poszerzenie portfolio?
Stale pracujemy nad nowymi produktami – zaczęliśmy od serii preparatów brązujących o właściwościach pielęgnujących, a jeszcze we wrześniu do sprzedaży trafi nowa linia kosmetyków – Kuracja. Będą to produkty do pielęgnacji ciała oraz biustu i dekoltu o działaniu intensywnie odżywiającym skórę. Antyoksydacyjny krem do twarzy z tej serii jest już dostępny w sprzedaży od kilku miesięcy i cieszy się ogromnym zainteresowaniem, dlatego wierzę, że kolejne produkty również przypadną do gustu naszym klientkom.
Współtworzysz kosmetyki Lajuu, a na co Ty zwracasz uwagę przy zakupach produktów kosmetycznych?
Jako świadoma konsumentka w pierwszej kolejności zwracam uwagę na skład produktu. Zawsze sprawdzam czy kosmetyk jest naturalny i nietestowany na zwierzętach, analizuję też czy nie zawiera szkodliwych substancji lub zbędnych konserwantów. W liście składników szukam tych, które działają korzystnie na moją skórę czy włosy. Nie bez znaczenia jest też to, jak produkt jest zapakowany. Lubię eleganckie opakowania, najlepiej szklane, które nie tylko wyglądają świetnie, ale można je też poddać recyklingowi.
Dziękujemy za rozmowę!