Regulamin sklepu Nutridome

Regulamin obowiązuje od 08.05.2025

Aby pobrać wersję Regulaminu obowiązującą do 07.05.2025 roku kliknij TUTAJ


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem nutridome.pl oraz w Aplikacji Mobilnej o nazwie Nutridome prowadzony jest przez Abriga Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Radomiu (26-600) przy ul. Staromiejskiej 8/12, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000700689, NIP 5272825059, REGON 368588548, kapitał zakładowy w wysokości 100 000,00 zł wpłacony w całości, zwany dalej: „Sklepem” lub „Sklepem Internetowym”.

1.2. Regulamin skierowany jest do Klientów Sklepu. Sprzedaż w ramach Sklepu Internetowego prowadzi się w oparciu o niniejszy Regulamin, z którym każdy Klient winien się zapoznać przed złożeniem Zamówienia.

1.3. Sprzedawca informuje, że Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą:
a) przesyłając korespondencję na adres: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom,
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@nutridome.pl,
c) telefonicznie pod numerem telefonu: (+48) 22 266 10 01 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora),
d) sprzedawca udostępnia także inne środki komunikacji online tj. kontakt poprzez formularz chatu.

1.4. Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j. z dnia 2019.09.19 z późn. zm) Sprzedawca informuje, że podane przez Klienta dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób nieupoważnionych. Dane osobowe udostępnione na podstawie zgód Klienta zbierane są do celów przewidzianych w wyrażonych zgodach. Każdy Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, ich edycji albo żądania ich usunięcia.

1.5. Ilekroć w Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć:
a) Aplikacja Mobilna/Aplikacja - aplikacja mobilna dostępna do pobrania w App Store i Google Play umożliwiająca Klientowi dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym,
b) Benefity - korzyści do których jest uprawniony Kupujący w związku z przystąpieniem do Nutridome Plus,
c) Kupujący/Klient – posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, a w przypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie bądź przystępuje do Usługi Nutridome Plus.
d) Sprzedawca/Organizator - Abriga sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu (26-600) przy ul. Staromiejskiej 8/12, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000700689, NIP 5272825059, REGON 368588548, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 100 000,00 zł wpłacony w całości,
e) Konsument - Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; o ile wyraźnie nie wskazano inaczej, zawarte w Regulaminie postanowienia dotyczące Konsumentów stosuje się również do tzw. przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, czyli osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
f) Formularz Zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności,
g) Konto - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym, czy informacje dotyczące korzystania przez Klienta z subskrypcji Produktu. Logowanie do Konta następuje za pomocą 6-cyfrowych kodów weryfikacyjnych wysyłanych przez e-mail.
Do logowania nie jest wymagane hasło. Konta są tworzone, gdy Klient loguje się przy użyciu adresu e-mail,
h) Newsletter - usługa polegająca na wysyłaniu Klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, za ich zgodą cyklicznych informacji na temat Sklepu, informacji o Produktach, nowościach i promocjach,
i) Usługa Nutridome Plus / Program / Usługa - płatna usługa skierowana do Kupujących, umożliwiająca korzystanie z dostępnych form dostawy nabytych Produktów na terytorium Polski, bez konieczności ponoszenia określonej przez Sprzedającego opłaty z tytułu dostawy Produktów oraz korzystania z innych Benefitów wskazanych w Regulaminie,
j) Produkt - rzecz ruchoma dostępna w Sklepie Internetowym, będąca przedmiotem umowy sprzedaży za zapłatą ceny,
k) Przedsiębiorca - podmiot zawierający umowę ze Sprzedającym w ramach prowadzonej działalności gospodarczej niebędący Przedsiębiorcą na prawach konsumenta,
l) Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta w przypadku Konsumentów oraz w odpowiednim zakresie w przypadku przedsiębiorców na prawach Konsumenta oraz umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Kodeksu cywilnego w przypadku Przedsiębiorców będąca następstwem złożonego przez Klienta Zamówienia,
m) Zamówienie – przesłane Sprzedawcy oświadczenie woli Kupującego wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy sprzedaży Produktu na odległość, za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające Produkty jakie zamierza kupić Klient i ich liczbę oraz dane Klienta konieczne do zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę oznacza zawarcie Umowy sprzedaży między Sprzedawcą, a Kupującym.

1.6. Niniejszy Regulamin może ulegać zmianom. Zmieniony Regulamin będzie miał zastosowanie do Zamówień złożonych po wejściu w życie zmiany.

1.7. Sklep Internetowy nie prowadzi sprzedaży hurtowej ani sprzedaży przeznaczonej dla osób albo podmiotów, które dokonują zakupów produktów w celu ich dalszej zarobkowej odsprzedaży.

1.8. Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (t.j. Dz.U.2023.845 t.j. z dnia 2023.05.04 z późn. zm.).

1.9. Sklep informuje, że nie korzysta z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń dotyczących umów zawieranych w Sklepie Internetowym i nie zobowiązuje się do korzystania z takich metod, chyba że taki obowiązek wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z takich sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, jak również zasady dostępu do tych procedur znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Informacje na ten temat mogą być również dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, jak również organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

1.10. Sprzedający informuje, że pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest internetowa platforma rozstrzygania sporów drogą elektroniczną ODR – Platforma ODR, stanowiąca punkt dostępu dla Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów dotyczących Produktów lub usług zakupionych przez Internet.

1.11. Adresatem niniejszego Regulaminu są zarówno Konsumenci, przedsiębiorcy na prawach Konsumenta oraz Przedsiębiorcy dokonujący zakupu poprzez stronę internetową Sklepu lub Aplikację Mobilną. Niektóre z postanowień Regulaminu mogą dotyczyć wyłącznie Konsumentów, przedsiębiorców na prawach Konsumenta lub też wyłącznie Przedsiębiorców.

1.12. Umowa sprzedaży między Sprzedawcą a Kupującym, zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem bez uszczerbku dla ochrony, jaką zapewniają Konsumentom i przedsiębiorcom na prawach Konsumenta bezwzględnie obowiązujące przepisy państwa miejsca ich zwykłego pobytu.

1.13. Stronami Umowy sprzedaży, (której zawarcie jest wynikiem złożonego Zamówienia) są Sprzedający oraz Klient. Na podstawie Umowy sprzedaży Sprzedający zobowiązuje się do przeniesienia na Klienta własności Produktu oraz do dostarczenia go Klientowi zgodnie z Umową sprzedaży, a Klient zobowiązuje się do zapłaty Sprzedającemu ceny Produktu i kosztów dostawy oraz do odebrania Produktu.

2. ZAMÓWIENIA

2.1. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym (bezpośrednio przez stronę internetową lub za pośrednictwem Aplikacji) jak również przystąpienie do Programu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Klienta.

2.2. Akceptując Regulamin, Klient wyraża zgodę na wystawienie i przesłanie faktury elektronicznej oraz w razie potrzeby elektronicznej faktury korygującej, na wskazany w Zamówieniu adres e-mail, zgodnie z art. 2 pkt. 31) i 32) oraz art. 106n ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od produktów i usług (Dz.U.2024.361 t.j. z dnia 2024.03.13 z późn. zm.). W przypadku nie wyrażenia lub cofnięcia zgody na otrzymanie faktury drogą elektroniczną prosimy o kontakt pod adresem email: kontakt@nutridome.pl podając jednocześnie adres do korespondencji na który Klient chce otrzymać dokument potwierdzający zakup w formie papierowej.

2.3. Udostępnienie faktury lub faktury korygującej na podany adres email jest równoznaczne
z potwierdzeniem jej odbioru, a brak zgłoszenia zastrzeżeń co do jej zasadności jest jednoznaczny z potwierdzeniem uzgodnienia warunków transakcji.
2.4. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową Produktów. W sprzedaży oferowane są Produkty nowe. Informacje o cenie Produktu, jego cechach, jakości oraz istotnych właściwościach Produktu, jak i kosztach dostawy, dostępne są na stronie Sklepu (oraz w Aplikacji) i zamieszczone są przy prezentowanym Produkcie, przy czym koszty dostawy są zamieszczone w sposób określony w pkt 3.7. poniżej.

2.5. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie Internetowym znajdują się fizycznie w magazynie, a ich stan jest aktualizowany każdego dnia. Informacja na temat dostępności Produktów może jednak ulec zmianie bez wcześniejszego uprzedzenia. Sklep zastrzega braku możliwości zrealizowania Zamówienia Klienta z uwagi na wyczerpanie zapasów Produktu na stanie magazynowym o czym Klient zostanie poinformowany.

2.6. Sklep zastrzega, że dodanie Produktu do koszyka zakupu nie oznacza rezerwacji Produktu.

2.7. Zamówienia Produktów składa się poprzez prawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu lub w Aplikacji Mobilnej. Złożenie Zamówienia jest możliwe również poprzez kontakt Klienta ze sprzedawcą Sklepu: telefoniczny, mailowy, wiadomość wysłaną w mediach społecznościowych – dane do kontaktu dla tych form komunikacji dostępne są na stronie https://nutridome.pl. Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje potwierdzenie mailowe na podany adres email z informacją o jego przyjęciu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości email z przyczyn technicznych za które nie ponosi winy.

2.8. Zamówienia mogą składać osoby zarejestrowane, posiadające Konto w sklepie lub osoby, które podadzą wszelkie dane niezbędne do zrealizowania transakcji.

2.9. Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia jeśli Zamówienie nie zawiera pełnych danych niezbędnych do jego realizacji lub jeżeli dane te są nieprawidłowe. Sklep podejmie kontakt telefoniczny lub mailowy celem ustalenia bądź uzupełnienia niezbędnych danych.
W przypadku braku kontaktu, po 7 dniach od daty złożenia Zamówienia Sklep ma prawo anulować Zamówienie oraz zwrócić wpłacone przez Klienta środki za zakupy.

2.10. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia jeśli w terminie 7 dni od daty złożenia Zamówienia płatnego z góry, nie zostanie uiszczona pełna cena za Zamówienie. Sklep zwróci wówczas Klientowi wpłacone środki.

3. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

3.1. Sklep realizuje Zamówienia do 3 dni roboczych liczonych:
a) od momentu złożenia Zamówienia – w przypadku Zamówień opłacanych za pobraniem lub
b) wpłaty należności przez Kupującego – w przypadku Zamówień opłaconych z góry.

3.2. Za realizację Zamówienia rozumie się przekazanie gotowej paczki do firmy kurierskiej. O nadaniu przesyłki firmie kurierskiej Klient zostanie poinformowany mailowo otrzymując numer listu przewozowego.

3.3. Klient może śledzić transport przesyłki zawierającej zakupione Produkty za pośrednictwem strony internetowej firmy kurierskiej za pośrednictwem której odbywa się dostawa.

3.4. Sklep zastrzega, iż czas wysyłki (dostawy) zakupionych za pośrednictwem Sklepu Produktów jest uzależniony od wybranej metody transportu jak również jest uzależniony od miejsca Dostawy (przesyłka krajowa lub zagraniczna).

3.5. Sklep zastrzega, iż czas realizacji Zamówienia jak i jego wysyłki może się wydłużyć w okresach promocyjnych lub świątecznych.

3.6. W przypadku trudności z realizacją Zamówienia Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sklepu stosuje się postanowienia pkt 12. Regulaminu, zatytułowanego: „ZWROTY PŁATNOŚCI I NADPŁATY”.

3.7. Koszty dostawy podane są każdorazowo w podsumowaniu Zamówienia. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich z którymi współpracuje Sklep.

3.8. Mając na względzie postanowienie pkt. 1.7 powyżej, Sklep zastrzega iż może odmówić realizacji Zamówienia jeśli dotyczy ono sprzedaży hurtowej bądź sprzedaży przeznaczonej dla osób albo podmiotów, które dokonują zakupów produktów w celu ich dalszej zarobkowej odsprzedaży.

4. WYSYŁKA JEDNORAZOWA ORAZ CYKLICZNA PRODUKTU (SUBSKRYPCJA PRODUKTU)

4.1. Klient dokonując Zamówienia Produktów może wybrać tzw. wysyłkę cykliczną (w Regulaminie nazwana dalej: „Subskrypcją Produktu” lub „Subskrypcją”). Polega ona na złożeniu Zamówienia, które z wybraną przez Klienta częstotliwością, odnawia się bez konieczności składania przez Klienta dodatkowych oświadczeń. Klient zatem otrzymuje Produkty regularnie, np. co jeden do trzech miesięcy (według wyboru Klienta) bez potrzeby składania za każdym razem kolejnego Zamówienia.

4.2. Subskrypcja Produktu umożliwia Klientowi korzystniejsze warunki zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedającym, polegające w szczególności na możliwości nabycia Produktu za niższą cenę
w porównaniu do ceny Produktu objętego Zamówieniem z wysyłką jednorazową.

4.3. Klient może w każdym czasie edytować lub też anulować Subskrypcję Produktu.

4.4. Edytowanie Subskrypcji może polegać w szczególności na zmianie miejsca wydania Produktu, terminu dostarczenia kolejnej przesyłki czy dowolnej zmianie listy Produktów podlegającej Subskrypcji.

4.5. W celu skorzystania z Subskrypcji Produktu konieczne jest uzupełnienia przez Klienta właściwych danych w tym w szczególności podanie adresu e-mail Klienta oraz uzupełnienie jednorazowego kodu otrzymanego przez Klienta droga elektroniczną na wskazany uprzednio adres e-mail.

4.6. Klient wybierając usługę Subskrypcji Produktu wyraża zgodę na cykliczne pobieranie przez operatora płatności z karty płatniczej Klienta bądź w ramach płatności powtarzalnych BLIK (o ile dany bank Klienta takie usługi świadczy) ceny Produktów podlegających Subskrypcji oraz kosztów dostawy (o ile dostawa będzie odpłatna) zgodnie z regulaminem wskazanego operatora płatności. Cena wraz z kosztami dostawy (o ile dostawa będzie odpłatna) będzie pobierana przez operatora płatności zgodnie z wybraną przy składaniu Zamówienia częstotliwością wysyłki w dacie odpowiadającej dniu ustawienia Subskrypcji Produktu. Częstotliwość wysyłki może zostać przez Klienta w każdym momencie zmodyfikowana.

4.7. Klient w ramach usługi płatności cyklicznych jest proszony o wpisanie danych karty i zlecenie stałego polecania zapłaty bądź ustanowienie płatności powtarzalnych BLIK (o ile dany bank Klienta takie usługi świadczy). Dane karty będą przechowywane przez operatora płatności. Operator płatności pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie token (wirtualny identyfikator karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora, za pomocą̨ którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz Sprzedającego.

4.8. Klient może w każdym momencie zrezygnować z usługi Subskrypcji Produktu, bez konieczności zachowania jakiegokolwiek okresu wypowiedzenia - wystarczy, że na swoim koncie zaznaczy odpowiednią opcję w zakładce „twoje subskrypcje”.

5. CENY I RABATY

5.1. Wszystkie ceny podawane przez Sklep są w złotych polskich. Przy pełnym opisie Produktu podana jest cena brutto, zawierająca obowiązującą stawkę podatku VAT. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.

5.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu (Aplikacji Mobilnej) bądź wprowadzania w nich zmian.

5.3. W przypadku Produktów znajdujących się w promocji o kolejności realizacji Zamówień decyduje kolejność wpłynięcia Zamówień zawierających poprawne dane w elektronicznym systemie sprzedaży. Liczba Produktów w cenach promocyjnych może być ograniczona.

5.4. Wszelkie promocje, oferty specjalne, rabaty, obniżki prowadzone w Sklepie nie łączą się ze sobą.

5.5. Promocje i wyprzedaże są ograniczone czasowo lub ilościowo.

5.6. Klient nie może żądać zwrotu różnicy pomiędzy ceną promocyjną a standardową, jeśli złożył Zamówienie przed albo po okresie, w którym obowiązywała promocja.

5.7.Sprzedawca informuje, iż może przeprowadzać akcje promocyjne dotyczące Produktów z krótką datą ważności, informacja o terminie przydatności będzie podana na karcie Produktu. Reklamacji nie podlegają Produkty z uwagi na krótki termin przydatności do użycia, wystarczający w momencie zawierania umowy do pełnego wykorzystania Produktu zgodnie ze wskazówkami producenta, o czym Sprzedający informował Kupującego przy składaniu Zamówienia.

6. PROGRAM NUTRIDOME PLUS

6.1. Sklep zastrzega, iż Kupujący może wykupić Usługę Nutridome Plus wyłącznie w celu zaspokojenia swoich osobistych potrzeb. Usługa Nutridome Plus nie może być wykorzystana w celu dalszej odsprzedaży lub nieodpłatnego udostępnienia, co oznacza że Usługa może być świadczona wyłącznie na rzecz i na indywidualny użytek Kupującego.

6.2. Aby przystąpić do Programu Nutridome Plus należy dodać Usługę w koszyku składania
z Zamówienia na stronie internetowej Sklepu lub za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej i dokonać zapłaty ceny za zakup Usługi jedną z dostępnych metod płatności. Zakup Usługi Nutridome Plus jest możliwy w modelu jednorazowym tj. na okres 12 miesięcy (przelew, płatność z góry, blik itp.).

6.3. Cena zakupu Usługi Nutridome Plus na 12 miesięcy wynosi 39,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć złotych 00/100) przy czym łączna wartość za Zamówienie nie może być niższa niż 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), przy czym okres 12 miesięcy Usługi Nutridome Plus liczony jest od dnia zakupu Usługi (dokonania opłaty za Usługę).

6.4. Umowa pomiędzy Kupującym i Organizatorem (Sklepem) w zakresie świadczenia Usługi Nutridome Plus zawierana jest na czas określony wynoszący 12 miesięcy i wygasa po okresie czasu na jaki została zawarta.
6.5. Jeżeli Kupujący zażąda zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych, których przetwarzanie jest wymagane na potrzeby realizacji Usługi Nutridome Plus, wówczas powoduje to rezygnację z Usługi.

6.6. Kupujący może skorzystać z określonych poniżej benefitów (pkt. 6.7.) tylko gdy wartość każdorazowo złożonego Zamówienia w Sklepie (za pośrednictwem strony internetowej lub Aplikacji Mobilnej) wynosi minimum 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych 00/100). Przez wartość zamówienia rozumie się kwotę faktycznie dokonywanej płatności przez Kupującego z tytułu zawartej Umowy sprzedaży Produktów.

6.7. Jeżeli Kupujący wykupi Usługę Nutridome Plus przy jednoczesnym złożeniu Zamówienia innych Produktów w Sklepie (za pośrednictwem strony internetowej lub Aplikacji Mobilnej)
i wartość Zamówienia wynosi minimum 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych 00/100) Kupującemu nie zostanie doliczona kwota za dostawę Produktów. Jednocześnie Usługa Nutridome Plus pozwala na korzystanie przez Kupującego w okresie trwania Usługi z następujących Benefitów:
a) nielimitowana liczba wysyłek w roku do wszystkich Zamówień na terenie Polski,
b) pierwszeństwo obsługi paczki w magazynie Sklepu,
c) dostęp do limitowanych ofert specjalnych w Sklepie.

6.8. W ramach Programu realizowane są dostawy na terytorium Polski.

6.9. Uprawnienie do odstąpienia od umowy dot. Usługi Nutridome Plus przysługuje Kupującemu będącemu Konsumentem a także osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zakupu Usługi.

6.10. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt. 6.9. powyżej nie przysługuje Kupującemu, w przypadku gdy Sprzedający rozpocznie świadczenie Usług przed upływem tegoż 14-dniowego okresu na wyraźne żądanie Kupującego. Wyraźnym żądaniem Kupującego równoznacznym z rezygnacją z prawa do odstąpienia od umowy, jest złożenie przez Kupującego Zamówienia w Sklepie Internetowym (za pośrednictwem strony internetowej lub Aplikacji Mobilnej) i rozpoczęcie korzystania z benefitów wskazanych w pkt. 6.7. powyżej.

6.11. Aby zachować termin, o którym mowa w pkt. 6.9. powyżej, wystarczy przed upływem okresu 14 dni złożyć Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu Usługi w jednej z form kontaktu wskazanych w pkt. 1.3. powyżej.

6.12.Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta
o odstąpieniu od umowy dot. Usługi Nutridome Plus, zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności.

6.13. Umowa dot. Usługi Nutridome Plus w przedmiocie świadczenia Usługi może być rozwiązana w każdym czasie przez Kupującego, za 14-dniowym wypowiedzeniem.

6.14. Umowa w przedmiocie świadczenia Usługi Nutridome Plus może być rozwiązana przez Sprzedawcę każdym czasie, za 14-dniowym wypowiedzeniem poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres e-mail Kupującego podany w ustawieniach jego Konta.

6.15. W przypadku, gdy działania Kupującego naruszają postanowienia Regulaminu lub gdy Kupujący podjął jakiekolwiek działania, które negatywnie wpływają na bezpieczeństwo funkcjonowania Sklepu, szkodzą innym klientom lub użytkownikom Sklepu lub są sprzeczne z założeniami Usługi Nutridome Plus opisanymi w Regulaminie, bądź mają na celu ominięcie zabezpieczeń stosowanych przez Sprzedawcę lub polegają na fałszowaniu danych w ramach Usługi Nutridome Plus, Sprzedawca ma prawo dokonać zawieszenia świadczenia Usługi Nutridome Plus na rzecz Kupującego.

6.16. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian cen zakupu Usługi Nutridome Plus. W przypadku zmian cen Kupujący zostanie powiadomiony o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej.

6.17. Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia świadczenia Usług Nutridome Plus z zachowaniem co najmniej 14-dniowego wyprzedzenia. W szczególności Organizator może zakończyć świadczenie Usług Nutridome Plus z uwagi na zmianę strategii handlowej lub marketingowej Organizatora, zmianę sytuacji rynkowej, przyczyny ekonomiczne leżące po stronie Organizatora, zmianę procesów lub systemów sprzedaży.

6.18. W przypadkach, o których mowa powyżej, gdy Kupującym jest Konsument lub przedsiębiorca na prawach Konsumenta, Sprzedawca dokona zwrotu Kupującemu odpowiedniej kwoty, obliczonej proporcjonalnie do czasu świadczenia Usługi Nutridome Plus, a jej zwrot następuje z uwzględnieniem wybranej przez Kupującego opcji płatności za świadczoną Usługę.
6.19. W przypadku reklamacji dot. Usługi Nutridome Plus stosuje się odpowiednio postanowienia pkt. 9 poniżej.

7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARU I ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

7.1. Zasady dotyczące składania reklamacji z tytułu wad Produktów w sytuacji gdy Kupującym jest Konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, a Produkt jest niezgodny z Umową sprzedaży:
7.1.1. Sprzedawca w przypadku gdy Klient jest Konsumentem i przedsiębiorcą na prawach Konsumenta ponosi odpowiedzialność za niezgodność Produktu z umową na zasadach określonych w szczególności w art. 43a i następnych Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta (Dz.U.2024.1796 t.j. z dnia 2024.12.06 z późn. zm.) dalej jako: „Ustawa o prawach konsumenta”.
7.1.2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu bez wad, zgodnego z treścią umowy. Żadne z postanowień regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza praw Klienta wynikających
z obowiązujących przepisów prawa.
7.1.3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z treścią umowy, może żądać jego naprawy lub wymiany, z zastrzeżeniami określonymi w art 43d ust. 2 i 3 oraz art. 43e Ustawy o prawach konsumenta.
7.1.4. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Produktu w terminie 14 dni od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego o braku zgodności z umową. Sprzedawca ponosi koszty naprawy lub wymiany Produktu.
7.1.5. W przypadku Produktu podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący udostępnia ten Produkt Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego produkt na swój koszt. Sprzedawca na swój koszt dostarczy Klientowi produkt zgodny z umową, przy jednoczesnym odbiorze Produktu niezgodnego z umową – zgodnie z decyzją Sprzedawcy (pkt. 9.4 Regulaminu).
7.1.6. W przypadku realizacji przez Kupującego praw wynikających z art. 43e Ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca zwraca Kupującemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny Produktu, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o obniżeniu ceny. W razie realizacji przez Kupującego prawa odstąpienia od umowy, Kupujący niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt, a Sprzedawca zwraca mu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.

7.2. Zasady dotyczące składania reklamacji z tytułu wad Produktów w sytuacji gdy Kupującym są inne podmioty niż Konsumenci i przedsiębiorcy na prawach Konsumenta:
7.2.1. W przypadku wystąpienia wady Produktu, Kupujący inny niż Konsument i przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma możliwość reklamowania wadliwego produktu na zasadach określonych w szczególności w art. 556 i następnych Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.2024.1061 t.j. z dnia 2024.07.17 z późn. zm.).
7.2.2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Kupującemu Produktu bez wad. Żadne
z postanowień Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza praw Klienta wynikających
z obowiązujących przepisów prawa.
7.2.3. Sprzedawca na swój koszt dostarczy Klientowi produkt wolny od wad, przy jednoczesnym odbiorze uszkodzonego, wadliwego produktu – zgodnie z decyzją Sprzedawcy (pkt. 9.4 Regulaminu).
7.2.4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym Produktem, a w przypadku braku konieczności zwrotu Produktu zgodnie z decyzją Sprzedawcy termin będzie liczony od dnia prawidłowego zgłoszenia reklamacji przez Klienta zgodnie z pkt. 9.8 Regulaminu.

8. REKLAMACJE ZWIĄZANE Z DOSTAWĄ

8.1. Klient powinien sprawdzić stan przesyłki przed potwierdzeniem jej odbioru, w szczególności ocenić czy przesyłka nie posiada uszkodzeń lub ubytków oraz Klient powinien sprawdzić zawartość przesyłki niezwłocznie po jej otwarciu. Jeśli Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie paczki ma możliwość:- nie odebrać przesyłki od kuriera lub z paczkomatu jednocześnie wypełniając protokół szkody lub zgłaszając ten fakt w paczkomacie,- odebrać przesyłkę i zgłosić zaistnienie nieprawidłowości (reklamację) do firmy kurierskiej w terminie maksymalnie 7 dni od daty odebrania przesyłki,- odebrać przesyłkę i zgłosić zaistnienie nieprawidłowości (reklamację) do Sprzedawcy w terminie maksymalnie 7 dni od daty odebrania przesyłki, wówczas Sprzedawca składa reklamację w firmie kurierskiej. Klient może złożyć reklamację do Sprzedawcy w wybrany sposób zgodnie z pkt. 9.2 Regulaminu.

8.2. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonej przesyłki lub uszkodzonych Produktów z przyczyn powstałych w czasie przewozu niezbędnym jest przedstawienie Sprzedawcy przez Klienta protokołu szkody od firmy doręczającej wraz z dokumentacją zdjęciową przedstawiającą uszkodzenia zewnątrz paczki, wewnątrz paczki, uszkodzonych Produktów i zdjęcie etykiety. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim, stanowią one podstawę do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę.

9. POZOSTAŁE ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI

9.1. Sprzedawca przyjmuje zgłoszenia i reklamacje oraz udziela informacji w zakresie Produktu w formie ustnej, pisemnej bądź za pośrednictwem poczty email i formularzy elektronicznych dostępnych pod adresem: https://nutridome.pl/pages/zwroty. Dane kontaktowe wskazane są w pkt 9.2. poniżej.

9.2. Kupujący w celu złożenia reklamacji składa Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie woli, kontaktując się z nim w wybrany przez siebie sposób podany poniżej lub inny skuteczny:
a) mailowo pod adresem: zwroty@nutridome.pl lub
b) telefonicznie pod numerem: (+48) 22 266 10 01 (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00) lub
c) pisemnie na adres korespondencyjny: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom.
Ponadto, Kupujący zobowiązany jest dostarczyć sprzedawcy czytelnie wypełniony formularz zwrotu na wyżej wskazany adres email lub korespondencyjny. Formularz zwrotu jest dostępny pod linkiem: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf.

9.3. W celu identyfikacji i rozpatrzenia reklamacji, Klient zobowiązany jest do przekazania lub odpowiednio dołączenia następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, przedmiot reklamacji oraz numer Zamówienia ze wskazaniem żądania, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, a także gdy reklamacja składana jest na podstawie pkt. 7 i 8 Regulaminu - datę stwierdzenia wady/niezgodności Produktu z umową oraz zdjęcia potwierdzające wadę Produktu/niezgodność z umową. Dodatkowo, gdy reklamacja jest składana na podstawie pkt 8 protokół szkody (pkt 8.2 Regulaminu).

9.4. Sprzedawca na podstawie przekazanych mu przez Klienta informacji, każdorazowo podejmie decyzję, czy Klient jest zobowiązany do zwrotu sprzedawcy wadliwego Produktu. O ile powszechnie obowiązujące przepisy w tym Ustawa o prawach konsumenta nie stanowią inaczej, w wypadku braku zwrotu Produktu przez Klienta, Sprzedawca nie będzie mógł rozpoznać reklamacji.

9.5. Przesyłka z zwracanym Produktem powinna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający powstanie uszkodzeń podczas transportu.

9.6. Sprzedawca informuje, że subiektywne odczucia Kupującego dotyczące jego indywidualnych gustów (np. zapach, kolor pomadki, czy kolor podkładu nie odpowiadają Kupującemu) nie oznaczają, że Produkt ma wady, czy jest niezgodny z umową,- indywidualna nadwrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczony Produkt nie stanowi podstawy do uznania wadliwości Produktu. Również wady upominków i innych bezpłatnych świadczeń nieobjętych Zamówieniem nie stanowią podstawy do uznania wadliwości Produktu,- zdjęcia Produktów odgrywają kluczową rolę w procesie zakupu, dlatego Sprzedawca przykłada najwyższą staranność do zdjęć Produktów publikowanych w Sklepie Internetowym. Pragniemy jednak poinformować, że zdjęcia Produktów mają charakter jedynie poglądowy, istnieje możliwość, że rzeczywisty wygląd Produktu może różnić się nieznacznie od tego, co widzisz na stronie Sklepu Internetowego lub w Aplikacji Mobilnej.

9.7. Po zgłoszeniu reklamacji Klient otrzyma szczegółowe informacje o dalszych krokach postępowania reklamacyjnego.

9.8. Rozpatrzenie przez Sprzedawcę reklamacji możliwe jest tylko w przypadku spełnienia przez Klienta wszystkich warunków wymaganych w Regulaminie.

9.9. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Udzielenie odpowiedzi na reklamację może nastąpić w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany Klientowi przy użyciu takiej samej formy płatności jaką Klient użył do zapłaty za Zamówienie (na numer konta bankowego, na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu – w przypadku płatności za pobraniem lub poprzez platformę płatniczą).

10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

10.1. Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca informuje, że Konsumentowi oraz przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu zawartej w ramach Sklepu Internetowego przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek przyczyn. Szczegółową procedurę regulują warunki odstąpienia od umowy.

10.2. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym uprawniony wszedł w posiadanie zakupionego Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez uprawnionego weszła w posiadanie zakupionego Produktu. W przypadku Umowy sprzedaży wielu produktów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym uprawniony wszedł w posiadanie ostatniego z Produktów, partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez uprawnionego weszła w posiadanie ostatniego z produktów, partii lub części.

10.3. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy przed upływem okresu 14 dni złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w jednej z form wskazanych w pkt 9.2. Regulaminu powyżej bądź za pośrednictwem formularza elektronicznego (wygodne zwroty). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępny jest pod linkiem tutaj. Klient może również wykorzystać formularz odstąpienia stanowiący załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, ale nie jest to obowiązkowe.

10.4. W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą. Zwrot Produktu powinien nastąpić w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego Produktu zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta.

10.5. Konsument oraz przedsiębiorca na prawach Konsumenta zobowiązany jest do zwrotu Produktu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. O zachowaniu terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, decyduje data nadania przesyłki. Zwracany Produkt należy odesłać na adres: Nutridome ul. Gazowa 8 26-600 Radom

10.6. Koszt wysyłki zwracanego Produktu do Sprzedawcy ponosi Konsument/przedsiębiorca na prawach Konsumenta. Koszt wysyłki stanowi zwykły koszt wysyłki według taryf operatorów pocztowych. Konsument/przedsiębiorca na prawach Konsumenta może zapoznać się z przykładowymi cennika mina stronach Poczty Polskiej lub innych podmiotów świadczących takie usługi. Ponadto, Konsument/przedsiębiorca na prawach Konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu np. opakowanie przesyłki.

10.7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta/przedsiębiorcy na prawach Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta/przedsiębiorę na prawach Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwroty płatności i nadpłaty reguluje szczegółowo pkt 12 Regulaminu.

10.8. Jeżeli Konsument/przedsiębiorca na prawach Konsumenta wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

10.9. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującemu w przypadkach wskazanych w przepisach Ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku Umowy sprzedaży:
a) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
c) w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

11. FORMY PŁATNOŚCI

11.1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
a) płatność przy odbiorze (za pobraniem) - realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania Zamówienia,
b) płatność z góry (przedpłata) za pośrednictwem jednego z systemów płatności akceptowanych przez Sklep, przelew i e-przelew - realizacja Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności,
c) płatność kartą - sklep akceptuje karty Visa i MasterCard - informacja o przyjęciu Zamówienia zostanie Klientowi przesłana e-mailem,
d) dla płatności Subskrypcyjnych – płatność kartą - sklep akceptuje karty Visa i MasterCard lub płatności powtarzalne BLIK;
e) płatność PayPo, o której mowa w pkt. 11.3 poniżej.

11.2. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są na stronach firm pośredniczących w internetowych transakcjach płatniczych.

11.3. Płatność PayPo to innowacyjna forma płatności przeznaczona dla sklepów internetowych, polegająca na odroczeniu zapłaty dla konsumenta o 30 dni bez dodatkowych kosztów. 30 dni to także czas, w którym klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty bez dodatkowej weryfikacji.

12. ZWROTY PŁATNOŚCI I NADPŁATY

12.1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sklepu, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 14 dni tą samą metodą płatności, którą Klient wybrał podczas składania Zamówienia.

12.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty.

12.3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

12.4. Zwrot za zamówione Produkty może nastąpić w całości lub częściowo w zależności od zakresu reklamacji.

12.5. Wszystkie zwroty dokonywane są bezgotówkowo.

13. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH I ICH POUFNOŚĆ

13.1. Wszelkie dane osobowe gromadzone są na zasadzie pełnej dobrowolności i są przeznaczone tylko i wyłącznie dla firmy Abriga sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu. Gromadzone dane osobowe ograniczone są do niezbędnego minimum i służą jedynie do identyfikacji Kupujących
i poprawnego przebiegu procesu realizacji Zamówień. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawienia lub usunięcia, a także do wszelkich uprawnień wynikających z obowiązującego prawa.

13.2. Dane osobowe są chronione zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

13.3. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep do celów przewidzianych w wyrażonych zgodach np. w celu informowania Klienta o nowych produktach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.

13.4. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania innemu wskazanemu w treści zgody podmiotowi, w tym w celu uzyskania przez Sklep informacji o satysfakcji Klienta z Produktu lub obsługi przez Sklep.
13.5. Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

14. NEWSLETTER

Newsletter to usługa polegająca na okresowym przesyłaniu biuletynu informacyjnego i wiadomości o charakterze marketingowym na podany przez Klienta adres e-mail. Klient może wyrazić zgodę na subskrypcję (usługę Newslettera) i w dowolnym momencie ją odwołać. Subskrypcja dokonywana jest automatycznie, po zaznaczeniu odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w zakładce: „Twoje konto”. Subskrypcja jest dobrowolna i nieodpłatna. Klient może z niej zrezygnować w każdej chwili. Dane osobowe klienta przetwarzane są:- w celu świadczenia usługi wysyłki Newslettera – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),- w przypadku kierowania do klienta treści marketingowych w ramach Newslettera – podstawą prawną przetwarzania, w tym profilowania jest uzasadniony interes Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie Newslettera,- w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Sprzedawcy, (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Klientów w serwisie, w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności ,- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

15. PLIKI COOKIE

W treści niniejszego Regulaminu stosujemy termin "cookie" w odniesieniu do tzw. ciasteczek i innych podobnych technologii, które zostały objęte Dyrektywą 2002/58/WE parlamentu europejskiego i rady
z dnia 12 lipca 2002 r. dotycząca przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności w sektorze łączności elektronicznej.

15.1. Czym są pliki cookie? Pliki cookie, czyli tzw. ciasteczka, to małe pliki z danymi, które przeglądarka pozostawia na komputerze lub innym sprzęcie użytkownika. Ułatwiają one przeglądarce nawigację po stronie internetowej, ale same nie gromadzą żadnych informacji przechowywanych na komputerze lub w plikach. Zapisane na urządzeniu pliki cookie mogą ułatwić korzystanie z przeglądarki dzięki lepszemu dostosowaniu serwisów do potrzeb użytkownika. Aby chronić prywatność użytkowników, przeglądarka umożliwia dostęp do strony internetowej dla plików cookie, które zostały już odebrane przez użytkownika.

15.2. W jakim celu wykorzystujemy pliki cookie? Stosujemy pliki cookie, aby dzięki temu lepiej poznać sposób, w jaki użytkownicy korzystają z zawartości naszych stron, co pozwala nam dostosować nasze serwisy do ich indywidualnych potrzeb i podnieść komfort korzystania z naszych witryn. Pliki cookie zapamiętują typ przeglądarki, z której korzysta użytkownik, i dodatkowe oprogramowanie przeglądarki zainstalowane na danym komputerze. Zapamiętują także preferencje użytkownika, np. język i region. Są one zapisywane jako domyślne ustawienia użytkownika i zostaną wykorzystane podczas ponownej wizyty na stronie. Omawiane pliki umożliwiają także ocenę stron i wypełnianie formularzy z komentarzami.

15.3. Jakie są rodzaje plików cookie?
15.3.1 Ściśle niezbędne pliki cookie - są to pliki cookie niezbędne do umożliwienia użytkownikowi poruszania się po stronach internetowych i korzystania z ich funkcji. Bez nich nie byłyby możliwe usługi rejestracji i logowania się. Tego rodzaju pliki cookie nie zbierają żadnych informacji o użytkowniku, które mogłyby zostać wykorzystane w celach marketingowych, ani nie zapamiętują odwiedzanych miejsc/stron.
15.3.2 Pliki cookie poprawiające wydajność - są to pliki cookie, które gromadzą informacje o tym, jak użytkownik korzysta ze stron internetowych (np. najczęściej odwiedzane strony). Nie zbierają informacji identyfikujących użytkownika, a wszystkie zebrane dane są anonimowe. Służą podniesieniu wydajności działania stron internetowych.
15.3.3 Funkcjonalne pliki cookie - są to pliki cookie, które zapamiętują wybory dokonywane przez użytkownika (np. nazwa użytkownika, preferencje językowe) i umożliwiają dopasowane witryny do potrzeb użytkownika. Służą do zapamiętywania zmian dotyczących wielkości i rodzaju czcionki, a także innych części stron internetowych, które użytkownik może dostosowywać do swoich potrzeb. Są one potrzebne także na przykład do umożliwienia oglądania filmów lub komentowania na blogu. Informacje, które gromadzą takie pliki cookie, mogą zostać zachowane jako anonimowe i nie mogą śledzić innych stron przeglądanych przez użytkownika.
15.3.4 Pliki cookie do targetowania reklam - są to pliki cookie wykorzystywane do prezentowania reklam lub wiadomości dopasowanych do użytkownika i jego zainteresowań. Zdarza się, że ten typ plików cookie jest połączony z innymi serwisami internetowymi, jak np. serwisy społecznościowe.
15.3.5 Pliki tymczasowe i stałe - cztery powyższe typy plików cookie dzieli się na tymczasowe (sesyjne pliki cookie) i na stałe (trwałe pliki cookie). Sesyjne pliki cookie zbierają informacje o czynnościach użytkownika jedynie podczas danej sesji. Taka sesja rozpoczyna się w momencie otworzenia strony internetowej i kończy z jej zamknięciem, co skutkuje usunięciem plików cookie. Trwałe pliki cookie to takie, które pozostają w urządzeniu przez określony czas. Są one automatycznie aktywowane podczas https://nutridome.pl/pages/polityka-prywatnosci odwiedzania danej strony internetowej.

15.4. Jak zablokować lub usunąć pliki cookie? Jeżeli użytkownik zdecyduje, że nie odpowiada mu stosowanie plików cookie, może je z łatwością usunąć z folderu plików cookie używanej przeglądarki. Można także zmienić ustawienia przeglądarki, aby blokowała ona pliki cookie lub wysyłała ostrzeżenie przed ich zapisaniem. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w menu każdej przeglądarki. W razie zablokowania funkcji obsługi plików cookie nadal będzie możliwe korzystanie z naszych serwisów, ale niektóre funkcje mogą nie działać prawidłowo.

16. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

16.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego zamieszczenia opinii na temat dokonanych zakupów. Opinia może obejmować ocenę, recenzję lub zdjęcie zakupionego Produktu.

16.2. Po zakończeniu transakcji w Sklepie Internetowym, Sprzedawca przekazuje dane niezbędne do przygotowania zaproszenia do wystawienia opinii (imię, adres e-mail, numer Zamówienia, datę zakupu oraz informacje o zamówionych Produktach) firmie obsługującej proces zbierania opinii. Ankiety oraz cały proces ich obsługi są realizowane przez Judge.me Ltd, pod adresem c/o Buckworths 2nd Floor, 1-3 Worship Street, London, England, EC2A 2AB (dalej: „Judge.me”). Firma Judge.me wysyła do Klienta wiadomość e-mail z prośbą o ocenę zakupów i linkiem do formularza online, który umożliwia wystawienie opinii, udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy, dodanie własnej recenzji oraz zamieszczenie zdjęcia Produktu. Jeśli Klient nie wystawi opinii po pierwszym zaproszeniu, Judge.me ma prawo ponowić prośbę o jej wystawienie.

16.3. Opinie mogą być zamieszczane wyłącznie przez osoby, które faktycznie dokonały zakupów w Sklepie Internetowym.

16.4. Wystawione przez Klientów opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym.

16.5. Klienci nie mogą wykorzystywać opinii w celach niezgodnych z prawem, w szczególności do działań naruszających dobre obyczaje, zasady uczciwej konkurencji, prawa własności intelektualnej, dobra osobiste sprzedawcy lub osób trzecich.

16.6. Opinie mogą dotyczyć wyłącznie rzeczywiście zakupionych Produktów. Niedozwolone jest zawieranie fikcyjnych transakcji w celu zamieszczenia opinii. Zabronione jest również zamieszczanie opinii przez Sprzedawcę lub jego pracowników, niezależnie od formy zatrudnienia.

16.7. Każdy Klient ma prawo do usunięcia wystawionej przez siebie opinii w dowolnym momencie.

16.8. Szczegółowe zasady dotyczące wystawiania opinii dostępne są na stronie internetowej Judge.me pod adresem: https://judge.me/content-policy.

17. PYTANIA

Wszyscy Klienci mogą liczyć na naszą pomoc i serwis. Wszelkie pytania, uwagi, propozycje, prosimy kierować na adres email: kontakt@nutridome.pl.

18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

18.1. Wszystkie treści udostępnione na stronie internetowej Sklepu oraz w Aplikacji Mobilnej stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących Sprzedawcy lub podmiotom, od których Sprzedawca uzyskał zgodę na ich zamieszczenie. Prawa te podlegają ochronie przewidzianej m.in. w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Jakiekolwiek powielanie, kopiowanie i rozpowszechnianie w całości lub części ww. treści, bez uzyskania zgody Sprzedawcy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, jest niedozwolone.

18.2. Spory, które mogą pojawić się na tle stosowania niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem, będzie rozstrzygał sąd właściwy miejscowo według siedziby Sprzedawcy. Niniejsze postanowienie nie dotyczy Klientów będących Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta jak i samych Konsumentów.

18.3. Zarówno Sprzedający jak również jego pracownicy czy też upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta niebędącego Konsumentem, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli i pełnomocników z tytułu jakichkolwiek szkód, w tym za utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez Sprzedającego, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli lub pełnomocników umyślnie. Niniejsze postanowienie nie dotyczy Klientów będących przedsiębiorcami na prawach Konsumenta jak i samych Konsumentów.

18.4. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Klienta, który nie jest Konsumentem ani przedsiębiorcą na prawach Konsumenta jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej umowy jednak nie więcej niż do kwoty 1.000 zł. Przy czym Sprzedający w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia Umowy sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.

18.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn. Przez ważne przyczyny rozumie się:
a) wymóg dostosowania postanowień Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa lub/i decyzji uprawnionych władz publicznych regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego wpływających na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedającym;
b) zmianę interpretacji przepisów powszechnie obowiązującego prawa (mającą wpływ na treść Regulaminu) wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
c) poprawę obsługi Klienta;
d) rozbudowę i/lub zmianę funkcjonalności Sklepu;
e) wprowadzanie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną i/lub zmiana warunków technicznych i/lub technologicznych świadczenia usług drogą elektroniczną (w tym aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
f) konieczność usunięcia błędów i/lub omyłek pisarskich znajdujących się w treści Regulaminu;
g) zmianę danych Sprzedającego (w tym danych teleadresowych, nazw, adresów elektronicznych czy aktualizacja linków zamieszczonych w treści Regulaminu) lub innych danych wskazanych w Regulaminie.

18.6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

18.7. Regulamin obowiązuje od dnia 08.05.2025 roku.