Twoje zakupy
Prezent do zamówienia
Przejdź do koszyka
https://static.nutridome.pl/svg/Nutridome_logotype_brand.svg

Wysyłka gratis od 299 zł

NAGA troska o higienę intymną

Szukasz naturalnych kosmetyków i niebanalnych rozwiązań? W takim razie koniecznie musisz poznać markę NAGA. Przeczytaj wywiad z jej twórczyniami: Aleksandrą Siwecką, Aleksandrą Słup-Ostrawską oraz Moniką Patykowską i daj się oczarować marce NAGA.


Jak rozpoczyna się historia marki NAGA?

Marka NAGA powstała z miłości do przyrody i zamiłowania do własnoręcznie tworzonych kosmetyków. Nasze główne założenie polega na łączeniu troski o ciało z ochroną środowiska naturalnego. W rezultacie pierwszy produkt NAGA, dość nietypowy - emulsja w kostce do higieny intymnej, opiera się na biodegradowalnym składzie, a opakowanie pochodzi z recyklingu i nadaje się do ponownego przetworzenia. Kostka NAGA to projekt, nad którym spędziłyśmy blisko dwa lata, nie idąc po drodze na żadne kompromisy. To miała być alternatywa dla kosmetyków do higieny intymnej zamkniętych w plastikowych butelkach. Jej unikalność polega na tym, że kostka NAGA to emulsja (nie mydło!), jednak w formie stałej. Dzięki łagodnej formule, odpowiedniemu pH dedykowanemu okolicom intymnym, przynosi komfort i odświeżenie. W ten sposób zapewnia użytkowniczkom dobre samopoczucie. Teraz stawiamy przed sobą kolejne wyzwania i pracujemy nad nowymi kosmetykami. Oczywiście pozostajemy wierne swoim przekonaniom i nasze pomysły opierają się przede wszystkim na prostym i naturalnym, ale skutecznym składzie oraz innowacyjnej formie produktu.


Na co marka NAGA stawia największy nacisk?

Najbardziej cenimy szczerość - wobec odbiorców naszych produktów, wobec siebie i oczywiście wobec przyrody. Stawiamy na bezkompromisowe podejście do jakości - od bezpiecznej formuły z możliwie najlepszych dostępnych składników, po opakowanie. Kolejną kwestią jest innowacyjność. Pierwszy produkt NAGA potwierdził, że taka droga stawia przed nami wiele wyzwań, jednak warto nią podążać. Forma stała w miejsce płynnej to nowe podejście do produktów do higieny intymnej. Z pewnością przy projektowaniu kolejnych kosmetyków będziemy dalej podążać tą ścieżką tworząc nietuzinkowe, ale zarazem proste i bezpretensjonalne rozwiązania.

Czy emulsja NAGA to produkt tylko dla kobiet?

Nasz pierwszy produkt, czyli Emulsja w kostce do higieny intymnej to kosmetyk, który powstał głównie z myślą o kobietach, choć mogą go używać wszyscy od 3 roku życia. Docelowo nasze portfolio ma obejmować produkty dedykowane dla każdego i spełniające kilka funkcji jednocześnie. Ponieważ zależy nam na popularyzowaniu minimalizmu (także kosmetycznego), mamy nadzieję trafić do osób ceniących jakość, a nie ilość. Odpowiadamy na potrzeby odbiorców, którzy pragną łączyć pielęgnację z szacunkiem do przyrody. NAGA powstała także dla tych, dla których ważne są komfort i przyjemność z użytkowania oraz estetyczne i etyczne opakowanie. 

Czy planujecie rozszerzenie portfolio NAGA?

Planujemy poszerzać naszą ofertę, choć jesteśmy na początku drogi. W rzeczywistości nasz plan polega na stworzeniu linii wielofunkcyjnych kosmetyków naturalnych, zaprojektowanych z myślą o kobietach, ale możliwych do współdzielenia ich z najbliższymi. Wymyślając nowe rozwiązania zwracamy taką samą uwagę na nasze potrzeby, jak na oczekiwania przyszłych użytkowników. Przyglądamy się także rynkowi i zauważamy nisze, które chcemy wypełniać. Właśnie dlatego obrałyśmy sobie za cel redukcję nadmiaru w łazienkach, który stanowi poważny i powszechny problem. Wierzymy, że stawianie na jakość, a nie ilość, przy jednoczesnym zachowaniu przyjemności z korzystania z produktów to dobry kierunek dla nas i dla planety.


Czego w dostępnych na rynku kosmetykach szukają twórczynie marki NAGA?

Dla nas - zarówno od strony producenta jak i konsumentek, najważniejsze kwestie to skład i działanie produktu. Dobrze przemyślany i zaprojektowany kosmetyk to coś czego zawsze szukamy na rynku. Liczy się dla nas selekcja najlepszych składników oraz możliwie naturalny i prosty skład, ponieważ wierzymy, że także w INCI najbardziej liczy się jakość, a nie ilość.  Ogromne znaczenie ma także transparentność działań marki NAGA, ponieważ  zaufanie w kwestii pielęgnacji skóry i ciała to podstawa.  Nie chcemy składać naszym Klientom obietnic nie do spełnienia i tego samego oczekujemy od innych. Nie ukrywamy, że znaczenie ma także opakowanie, branding i sam sposób kreowania marki, bo każdy z nas lubi otaczać się nie tylko skutecznymi produktami, ale i takimi, które dobrze będą wyglądać na półce.


Dziękujemy za rozmowę! 

Wybierz wersję