Nutridome
  • Zaloguj Zaloguj
  • UlubioneUlubione
  • KoszykKoszyk
  • Menu
  • Wróć Wróć
  • Twarz
    • Potrzeby skóry
      Skóra naczynkowa
      Cera tłusta
      Cera wrażliwa
      Cera normalna
      Cera mieszana
      Skóra sucha
      Trądzik i wypryski
      Zmarszczki
      Pory
      Przebarwienia
      Kremy do twarzy
      Kremy BB
      Kremy CC
      Kremy na dzień
      Kremy na noc
      Kremy z filtrem
      Kremy do twarzy 50+
      Kremy na przebarwienia
      Kremy z aloesem do twarzy
      Kremy do cery trądzikowej
      Kremy do twarzy nawilżające
      Kremy z mocznikiem do twarzy
      Kremy do twarzy przeciwzmarszczkowe
      Kremy do twarzy z kwasem hialuronowym
      Pielęgnacja cery
      Kwasy
      Serum do twarzy
      Toniki i hydrolaty
      Olejki do twarzy
      Mgiełki do twarzy
      Zestawy do spania
      Akcesoria
      Maseczki
      Peel-off
      W płachcie
      W kremie
      W proszku
      Akcesoria
      Maseczki nawilżające
      Maseczki oczyszczające
      Maseczki przeciwzmarszczkowe
      Maseczki na trądzik
      Maseczki na wągry
      Maseczki liftingujące
      Oczyszczanie i demakijaż
      Żele do demakijażu
      Olejki do demakijażu
      Balsamy do demakijażu
      Peelingi do demakijażu
      Pianki do demakijażu
      Mleczka do demakijażu
      Płyny do demakijażu
      Kostki do demakijażu
      Akcesoria
      Pielęgnacja ust
      Balsamy do ust
      Pomadki ochronne do ust
      Scrub do ust
      Pielęgnacja okolic oczu
      Kremy pod oczy
      Serum pod oczy
      Odżywki
  • Ciało
    • Kąpiel i SPA
      Mydła
      Żele
      Peelingi
      Akcesoria
      Kule
      Pianki
      Sole
      Świece
      Perfumy damskie
      Wody toaletowe damskie
      Wody perfumowane damskie
      Mgiełki zapachowe
      Pielęgnacja ciała
      Balsamy do ciała
      Masła do ciała
      Olejki do ciała
      Akcesoria
      Dezodoranty
      Hydrolaty do ciała
      Depilacja
      Pielęgnacja słoneczna
      Samoopalacze
      Kremy i balsamy z filtrem
      Olejki
      Akcesoria
      Dłonie i paznokcie
      Mydła
      Kremy
      Peelingi
      Maseczki na dłonie
      Pielęgnacja stóp
      Kremy do stóp
      Akcesoria do stóp
      Peeling stóp
      Żele chłodzące do nóg
      Kosmetyki do pielęgnacji tatuażu
      Masła do tatuażu
      Kremy do pielęgnacji tatuażu
  • Włosy
    • Rodzaj włosów
      Farbowane
      Kręcone
      Ze skłonnością do wypadania
      Kosmetyki do włosów wysokoporowatych
      Kosmetyki do włosów średnioporowatych
      Kosmetyki do włosów niskoporowatych
      Kosmetyki do włosów puszących się
      Kosmetyki do włosów rozjaśnianych
      Przetłuszczające
      Suche
      Zniszczone
      Stylizacja włosów
      Żele do stylizacji włosów
      Spray do stylizacji włosów
      Pianki do stylizacji włosów
      Pasty do stylizacji włosów
      Lakiery do włosów
      Gumy do włosów
      Kremy do stylizacji włosów
      Szampony
      Do włosów suchych
      Do włosów przetłuszczających się
      Przeciwłupieżowe
      Do włosów farbowanych
      Do włosów osłabionych
      Do włosów rozjaśnianych
      Do włosów normalnych
      Do włosów wypadających
      Szampony nawilżające
      Szampony bez SLS
      Do włosów cienkich
      Do włosów kręconych
      Odżywki
      Do włosów suchych
      Do włosów przetłuszczających się
      Do włosów farbowanych
      Do włosów osłabionych
      Do włosów kręconych
      Do włosów blond
      Do włosów rozjaśnianych
      Do włosów z keratyną
      Odżywki humektantowe
      Suche szampony
      Do włosów ciemnych
      Do wszystkich rodzajów
      Maski
      Do włosów suchych
      Do włosów matowych
      Do włosów szorstkich
      Maski do włosów zniszczonych
      Maski nawilżające do włosów
      Maski regeneracyjne do włosów
      Kuracje
      Wcierki
      Spray do włosów
      Serum do włosów
      Peelingi do skóry głowy
      Oleje i hydrolaty
      Oleje
      Hydrolaty
      Akcesoria
      Turbany
      Inne
      Witaminy i suplementy
      Suplementy
  • Makijaż
    • Twarz
      Podkłady i korektory
      Pudry
      Rozświetlacze
      Bronzery
      Bazy pod makijaż
      Kremy koloryzujące
      Róże
      Usta
      Szminki
      Pomadki w płynie
      Konturówki do ust
      Błyszczyki do ust
      Oczy
      Cienie do powiek
      Kredki i Eyelinery
      Tusze do rzęs
      Sztuczne rzęsy
      Bazy pod cienie do powiek
      Brwi
      Woski
      Kredki
      Mydła do brwi
      Pomady do brwi
      Cienie do brwi
      Żele do brwi
      Paznokcie
      Lakiery hybrydowe
      Bazy i topy
      Płyny odtłuszczające
      Olejki do skórek
      Odżywki do paznokci
      Lakiery do paznokci
      Soczewki kolorowe
      Niebieskie soczewki
      Brązowe soczewki
      Zielone soczewki
      Szare soczewki
      Akcesoria
      Pędzle
      Opaski
      Kosmetyczki
  • Zdrowie i higiena
    • Suplementy i witaminy
      Oczyszczanie
      Suplementy na plodność
      Butelki z kryształem
      Odchudzanie
      Odporność
      Pamięć
      Skóra, włosy, paznokcie
      Sprawność fizyczna
      Stres,sen
      Witaminy
      Higiena jamy ustnej
      Nici dentystyczne
      Pasty do zębów
      Płyny do płukania jamy ustnej
      Szczoteczki do zębów
      Wybielanie zębów
      Higiena intymna
      Żele
      Kostki
      Emulsje
      Lubrykanty
      Olejki intymne
      Dezodoranty
      Dezodoranty w kremie
      Antyperspiranty
      Dezodoranty w kulce
      Dezynfekcja
      Akcesoria
      Żywność
      Artykuły spożywcze
  • Mama i dziecko
    • Pielęgnacja mamy
      Kąpiel
      Nawilżenie
      Pielęgnacja specjalna
      Pielęgnacja dziecka
      Kąpiel
      Mleczka i oliwki
      Kremy i maści
      Akcesoria
  • Mężczyzna
    • Męskie kosmetyki do włosów
      Szampony
      Odżywki
      Perfumy męskie
      Wody toaletowe męskie
      Perfumy w wosku
      Twarz i ciało
      Kremy
      Żele do twarzy
      Żele pod prysznic
      Antyperspiranty dla mężczyzn
      Pielęgnacja brody
      Olejki do brody
      Golenie
      Pianki do golenia
      Kremy i balsamy po goleniu
  • Dom
    • Świece zapachowe
      Świece rzepakowe
      Świece zapachowe sojowe
      Świece zapachowe w szkle
      Pozostałe świece
      Odświeżacze powietrza
      Dyfuzory zapachowe
  • MARKI
  • Promocje
  • Nowości
  • Zaloguj
  • Zyskaj darmową dostawę z Nutridome Plus tylko w aplikacji pobierz

FAQ

Moje konto

Czy muszę założyć konto Nutridome, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz. Wystarczy, że przy składaniu zamówienia klikniesz opcję "Zamów jako gość".

Mam już konto, ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

W zakładce "Zaloguj się" kliknij w link "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail, który wykorzystałeś, aby założyć konto. Na ten właśnie adres wyślemy wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Jeśli nie uda się w ten sposób naprawić błędu, będziemy wdzięczni, jeśli się z nami skontaktujesz.

Co zrobić, jeżeli nie pamiętam hasła albo loginu do konta?

Loginem jest adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Nie ma możliwości jego przypomnienia. Natomiast jeżeli nie pamiętasz hasła, w zakładce "Zaloguj się", należy kliknąć link "Nie pamiętam hasła". Podaj adres, na który zakładałeś u nas konto, aby otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do zmiany hasła. Jeśli nadal nie masz możliwości zalogowania się na swoje konto, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Nie mogę założyć konta. Co mam zrobić?

Proszę sprawdzić, czy adres mailowy został poprawnie zapisany, a utworzone hasło spełnia wszystkie wymagania. Hasło powinno zawierać przynajmniej 8 znaków. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub kontakt@nutridome.pl).

Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zrestartować hasło. Co mam zrobić?

Proszę sprawdzić skrzynkę "Spam" i folder "Inne". W razie dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Jak mogę usunąć konto Nutridome?

Zapraszamy do kontaktu z infolinią sklepu: tel. +48 22 123 90 90. Nasz konsultant chętnie wszystko Ci wyjaśni.

W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 pod numerem: tel. +48 22 123 90 90. Zamówienia poprzez stronę internetową można składać codziennie, 24 godziny na dobę.

Czy korzystając z aplikacji Nutridome, muszę założyć nowe konto?

Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, które zostało założone na naszej stronie internetowej.

Jak kupować?

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zakupu można dokonać na naszej stronie internetowej. Dokładny opis znajduje się tutaj: https://nutridome.pl/jak-kupowac. Zamówienie możesz zrealizować także w sklepie stacjonarnym - zapraszamy!

Czy ceny w sklepach stacjonarnych są takie same jak na stronie?

Tak, obowiązują te same ceny.

Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co mam zrobić?

W ciągu 15-30 minut otrzymasz na adres e-mail link, który pozwoli Ci dokończyć płatność.

Nie otrzymałam na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Mamy na to 24 godziny od momentu zakupu. Jeśli mail po tym czasie nie dotarł i nie ma go w spamie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub kontakt@nutridome.pl).

W trakcie składania zamówienia podałam błędne dane adresowe. Co mogę zrobić?

Nic się nie stało. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość zmiany adresu.

Chciałabym dokonać zmian w zamówieniu oraz dołączyć nowy produkt. Jak to zrobić?

W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub kontakt@nutridome.pl). Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego zmiany.

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub kontakt@nutridome.pl). Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego anulowania.

W jaki sposób mogę wykorzystać kupony rabatowe?

Dołącz wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz kod w pole “Kod rabatowy”. Zrób to przed kliknięciem przycisku “Przejdź do kasy”. Kod automatycznie obniży wartość Twojego zamówienia o odpowiednią kwotę.

Czy mój kod rabatowy łączy się z innymi promocjami?

Promocje nie łączą się. 

Kod rabatowy nie działa. Co mam robić?

Jeśli produkt spełnia wszystkie kryteria niezbędne do uzyskania rabatu, a mimo to rabat się nie nalicza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub kontakt@nutridome.pl). Chętnie Ci pomożemy.

Produkt, który chcę zamówić jest wyprzedany. Kiedy będzie dostępny?

Na stronie każdego produktu jest możliwość ustawienia przypomnienia o jego ponownej dostępności. Należy kliknąć w opcję „Przypomnij mi, kiedy znów będzie dostępny” i podać swój adres e-mail.

Czy mam możliwość sprawdzenia statusu zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na swoje konto. Wszystkie interesujące Cię informacje znajdują się zakładce „Historia zamówień”. Bądźmy w kontakcie. Jeśli masz jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub kontakt@nutridome.pl).

Ile sztuk tego samego produktu mogę zamówić w ramach jednego zamówienia?

Podczas jednego zakupu można zamówić maksymalnie 10 sztuk takiego samego produktu. Nutridome nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

Kiedy otrzymam fakturę za zakupy?

Staramy się dostarczyć fakturę w ciągu tygodnia. Otrzymasz ją na adres e-mail. Jeśli nie podałeś adresu e-mail, faktura zostanie wysłana na adres dostawy w formie papierowej.

Czy do zamówienia są dołączane próbki kosmetyków?

Staramy się, aby do każdej przesyłki zostały dołączone próbki. Jednak wszystko zależy od ich dostępności w magazynie.

Formy dostawy

Jakie są dostępne metody dostawy?

Dostawę realizuje firma kurierska. W zależności, jaką formę przesyłki wybierzesz, zamówienie może dotrzeć do paczkomatu InPost, do punktu odbioru DHL lub pod same drzwi Twojego domu.

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Dzięki temu kodowi możesz czuwać nad przebiegiem dostawy.

Co zrobić w przypadku zmiany adresu?

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość zmiany.

Co mam zrobić w przypadku, kiedy otrzymałam tracking do śledzenia przesyłki, a od kilku dni widnieje informacja, że paczka czeka na odbiór przez kuriera?

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Spróbujemy wszystko wyjaśnić.

Czy kurier zadzwoni do mnie przed dostarczeniem paczki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Czy mogę odebrać paczkę w magazynie Nutridome?

Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości.

Czy zakupy można odebrać w sklepie stacjonarnym?

Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad tym udogodnieniem.

Kiedy mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmową dostawę zyskasz dołączając do nutridome plus. Podczas finalizacji zakupu w aplikacji Nutridome dodaj wybrany pakiet (miesięczny lub roczny). Jeśli Twoje zamówienie wynosi co najmniej 50zł, koszt za usługę zostanie doliczony, a Ty nie zapłacisz za dostawę.

Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę? Jaki jest koszt wysyłki?

Jak najbardziej, wysyłamy paczki również za granicę. Koszt wysyłki to tylko 80 zł.

Formy płatności

Jakie są formy płatności?

W Nutridome możesz wybrać swoją ulubioną formę płatności. Za zakupy możesz zapłacić: kartą, BLIKiem, przelewem, poprzez PayPal lub Google Pay. Dostępna jest również płatność przy odbiorze lub odroczona do 30 dni płatność PayPo. Więcej o dostępnych formach płatności przeczytasz tutaj: https://nutridome.pl/formy-platnosci

Na jakie konto dokonać płatności za zamówienie?

Dane do przelewu: PL63114010100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. NUTRIDOME, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom. W tytule płatności prosimy o dopisanie numeru zamówienia.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia masz aż 7 dni. W przypadku braku wpłaty w ciągu tygodnia zamówienie zostanie anulowane.

W jaki sposób mogę zmienić formę płatności?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - dostępnym pod numerem (+48) 22 123 90 90. Możesz również napisać wiadomość mailową na adres: kontakt@nutridome.pl

Nie udało mi się opłacić zamówiena. Co mogę zrobić?

W ciągu 15-30 minut od próby złożenia zamówienie na Twój adres mailowy otrzymasz wiadomość z linkiem, który przekieruje Cię do płatności. Możesz także skontaktować się z nami przez infolinię. Pomożemy Ci zrealizować zamówienie.

Czy w paczkomacie mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?

W przypadku wybrania płatności przy odbiorze możesz zapłacić za przesyłkę kartą w paczkomacie, który posiada terminal. W przypadku paczkomatów, które nie posiadają terminalu opłata następuje internetowo za pośrednictwem PayByLink. To szybki i bezpieczny przelew bankowy, który pozwala na elektroniczną opłatę za przesyłkę umieszczoną w paczkomacie. Po zaksięgowaniu wpłaty InPost prześle Ci SMSem kod odbiorczy.

Czy mogę zapłacić kurierowi kartą płatniczą przy odbiorze?

Kurierzy przyjmują zarówno płatności kartą, jak i wpłaty gotówkowe.

W jakich sklepach mogę płacić kartą podarunkową Nutridome?

Karta podarunkowa jest akceptowana jedynie w sklepie stacjonarnym.

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty po wykonaniu tradycyjnego przelewu na konto sklepu Nutridome?

Płatność księgowana jest następnego dnia roboczego.

Zwroty

Jak mogę zgłosić zwrot?

W celu zgłoszenia zwrotu wystarczy, że skontaktujesz się z Biurem Obsługi Klienta - dostępnym pod numerem (+48) 22 123 90 90. Możesz również napisać wiadomość mailową na adres: kontakt@nutridome.pl

Kto ponosi koszty zwracanego produktu?

Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi klient.

Na jaki adres zwrócić produkt?

Zwróć produkt na niniejszy adres: Nutridome Sp. z o.o. ul. Gazowa 8 26-600 Radom

Czy mogę zwrócić używany produkt?

Możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, ale tylko w przypadku nieużywanego, oryginalnie zapakowanego produktu.

Czy mogę wysłać zwrot do paczkomatu?

Choć staramy się sprostać wszystkim Twoim wymaganiom, na chwilę obecną ta funkcja nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z poczty lub firmy kurierskiej.

W jaki sposób odesłać zwracany produkt?

Możesz odesłać zwracany produkt za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub paczkomatów InPost.

Czy mogę wysłać zwrot za pobraniem?

Niestety, obecnie nie ma możliwości wysłania zwrotu za pobraniem.

Reklamacje

Jak reklamować przesyłkę?

Reklamacje przyjmujemy w formie ustnej lub pisemnej za pośrednictwem poczty albo formularza elektronicznego. Przy zgłoszeniu reklamacji podaj swój numeru zamówienia lub dane, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Reklamacje i zwroty przyjmowane są telefonicznie pod numerem +48 22 123 90 90 i pisemnie na adres korespondencyjny:

Nutridome Sp. z o.o.
ul. Gazowa 8
26-600 Radom
kontakt@nutridome.pl

Gdzie zgłosić uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona podczas przewozu, koniecznie spisz protokół szkody w obecności kuriera. Stanowi on podstawę do rozpatrzenia reklamacji przez nasz sklep internetowy. Możesz wówczas złożyć reklamację, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta i żądać wymiany produktów w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Czy mogę zwrócić całą przesyłkę? Ile mam czasu, aby to zrobić?

W ciągu 14 dni od zakupu masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. Dodatkowo w Nutridome masz gwarancję zwrotu każdego nieotwartego produktu aż przez 100 dni.

Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

Zajmie nam to maksymalnie 14 dni. Spróbujemy odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to będzie możliwe.

W jaki sposób mogę się skontaktować z działem reklamacji?

W przypadku reklamacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (+48) 22 123 90 90. Możesz także wysłać mail na adres: zwroty@nutridome.pl

W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Produkt możesz reklamować nawet 100 dni po otrzymaniu zamówienia.

Czy gwarancja zwrotu w ciągu 100 dni obejmuje niezadowolenie z produktu?

Gwarancja zwrotu obejmuje tylko zwrot nieużywanego, oryginalnie zapakowanego produktu. W przypadku napoczętego produktu wnioski są przyjmowane i rozpatrywane indywidualnie.

Jakie dokumenty należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?

Wystarczy nam formularz zwrotu. Możesz dołączyć dowód zakupu, choć ten nie jest wymagany.

Skąd wziąć formularz zwrotu?

Formularz zwrotu jest dostępny na stronie internetowej pod linkiem: https://static.nutridome.pl/pdf/Warunki_odstapienia_od_umowy_Nutridome_2021.pdf?_gl=1*nf461s*_ga*MTA...

Warunki odstąpienia

W jakim terminie można odstąpić od umowy i zwrócić towar?

Zakupy możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia przesyłki.

Czy mogę zwrócić używany produkt w ramach odstąpienia?

Niestety, przy odstąpieniu można zwrócić tylko nienaruszony produkt.

Kto ponosi koszt zwrotu produktów w ramach odstąpienia od umowy?

Jeśli chcesz zwrócić produkt, pamiętaj, że koszt przesyłki ponosi nadawca - osoba nadająca paczkę.

Aplikacja Nutridome

Gdzie znajdę aplikację?

Nasza aplikacja dostępna jest w App Store i Google Play. Wystarczy, że wpiszesz w pole wyszukiwarki hasło "Nutridome - sklep kosmetyczny", a w wynikach znajdziesz nasze charakterystyczne logo. Możesz także odwiedzić naszą stronę internetową nutridome.pl. Po przejściu do witryny, w jej stopce, dostrzeżesz informację o aplikacji oraz ikony wspomnianych wcześniej App Store i Google Play. Instalacja aplikacji zajmie Ci dosłownie kilka sekund!

Jak mogę pobrać aplikację?

Wystarczy, że w aplikacji App Store lub Google Play w polu wyszukiwarki wpiszesz hasło: "Nutridome - sklep kosmetyczny". W wynikach wyświetli się nasze charakterystyczne logo. Kliknij i wejdź do mobilnego świata wyselekcjonowanych kosmetyków.

Czy zamawiając przez aplikację, mogę wykorzystać swój kod rabatowy? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Jasne! Przy zakupach w aplikacji możesz skorzystać z kodu rabatowego. Wystarczy, że przy finalizacji zamówienia wpiszesz go w odpowiednie miejsce, zaraz pod listą zamówionych produktów.

Czy będę widziała historię zamówień?

Tak. Aby móc śledzić historię zamówień, należy się zalogować. Następnie w zakładce "Profil" wybrać "Historię zamówień". W tej zakładce będą wszystkie zamówienia złożone z Twojego konta.

Czy mogę z aplikacji wysłać wiadomość do sklepu?

Tak, oczywiście. W tym celu przejdź do zakładki "Profil", a następnie do "Obsługi klienta". W prawym górnym rogu znajduje się ikonka czatu. Kliknij w nią, aby się z nami skontaktować. Czekamy na Twoją wiadomość.

Sklep stacjonarny

Gdzie znajduje się sklep stacjonarny Nutridome?

Zapraszamy do naszego sklepu do Galerii Słonecznej ul. Bolesława Chrobrego 1, 26-600 Radom
pon-sob. 9-21
niedz. 10-20 (w wybrane zgodnie z ustawą dni)
tel: 733 988 765.


Czy w sklepie stacjonarnym obowiązują te same oferty oraz promocje, co na stronie internetowej ?

Niektóre marki są dostępne jedynie w sklepie internetowym oraz w aplikacji.

Czy w sklepie stacjonarnym można testować kosmetyki?

Tak. W sklepie stacjonarnym dostępne są próbki oraz testery kosmetyków. Dzięki nim możesz wypróbować produkt przed jego zakupem.

Czy zamówienie złożone na stronie można odebrać w sklepie?

Jeszcze nie, ale pracujemy nad tą możliwością.

Gdzie mogę zwrócić lub wymienić produkt zakupiony sklepie?

Produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym wymienisz bądź zwrócisz również w sklepie stacjonarnym.

Cykliczny zakup

Czy jest możliwość zmiany zakupu cyklicznego na inny produkt lub zmienić częstotliwość otrzymywania produktu?

W dowolnej chwili możesz zrezygnować z zakupu cyklicznego i ustawić nowe zamówienie. Jeśli coś poszło nie tak, daj nam znać! Zerknij do zakładki "Obsługa klienta".

Czy można wybrać inny termin otrzymania zakupu cyklicznego niż jest na stronie, np. co 4 miesiące?

Na tę chwilę nie mamy takiej opcji. Wciąż pracujemy nad udoskonalaniem naszej oferty. Dlatego bądź na bieżąco i obserwuj nasz fanpage.

Czy jest możliwość zmiany danych karty płatniczej?

Na tę chwilę opcja zmiany danych karty płatniczej nie jest aktywna. Jeśli chcesz wprowadzić nową kartę, musisz indywidualnie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Zespół naszych ekspertów chętnie Ci pomoże.

Czy można zawiesić zakup cykliczny?

Na tę chwilę taka funkcja nie jest aktywna, ale zawsze możesz zrezygnować z cyklicznego zakupu. Kiedy będziesz chciał wrócić, nie ma sprawy! Wystarczy, że ponownie złożysz zamówienie z zaznaczeniem opcji cykliczności.

Rezygnacja sms

Czy mailowo można zrezygnować z wiadomości SMS?

Daj nam znać, że chcesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS. Wystarczy, że napiszesz do nas maila na adres: kontakt@nutridome.pl. Jeszcze szybsze efekty otrzymasz, korzystając z tego linku: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms

Dlaczego otrzymuję wiadomości SMS?

Otrzymujesz wiadomości SMS, ponieważ przy realizacji zamówienia wyraziłeś zgodę na kontakt z naszej strony. Zaznaczyłeś tę opcję przez pomyłkę? Nic nie szkodzi, zawsze możesz zrezygnować z tej funkcji.

Jak mogę usunąć mój numer telefonu z bazy danych, aby nie otrzymywać już wiadomości?

Kliknij w poniższy link, wpisz swój numer telefonu i potwierdź rezygnację: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms Możesz również w tym celu skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Nutridome Affiliate

Czym jest Nutridome Affiliate?

Nutridome Affiliate to program partnerski dla klientów sklepu Nutridome. Więcej informacji znajdziesz na stronie https://nutridome.co/affiliate/

Jak mogę zapisać się do programu?

Nic prostszego. Wystarczy, że prawidłowo wypełnisz formularz rejestracyjny. Pamiętaj, aby podane przez Ciebie dane były zgodnie ze stanem faktycznym.

Czy link afiliacyjny jest indywidualny?

Tak, przypisany Ci link to unikatowy kod, który należy wyłącznie do Ciebie. To z jego pomocą możesz promować produkty znajdujące się w programie partnerskim Nutridome Affiliate.

Czy program jest płatny?

Nie, uczestnictwo w Nutridome Affiliate jest bezpłatne i całkowicie dobrowolne.

Kiedy otrzymam swoją prowizję?

Otrzymasz prowizję w momencie, kiedy zachęcony przez Ciebie użytkownik zapłaci za zamówienie z góry. W przypadku sprzedaży za pobraniem dzieje się tak w chwili, gdy wyślemy produkt tegoż użytkownika. Prowizje wypłacamy z dołu, czyli po dokonanym zakupie. Decyzję o przyznaniu środków podejmujemy na podstawie prawidłowo wystawionego i doręczonego
nam (na adres e-mail: affiliate@nutridome.co) rachunku lub faktury VAT. Płacimy w terminie wskazanym we wspomnianym dokumencie. Pamiętaj jednak, żeby data nie była krótsza niż 14 dni. Prowizję wypłacamy na rachunek bankowy wskazany w treści dokumentu. Minimalny limit zarobków do wypłacenia prowizji to 200 zł.

Czy za granicą mogę przystąpić do programu?

Tak, do programu możesz przystąpić niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.

Nutridome Benefit

Czym jest i jak działa Nutridome Benefit?

Nutridome Benefit to usługa skierowana do właścicieli firm, pracowników HR i osób odpowiedzialnych za zakupy lub wybór benefitów w danym przedsiębiorstwie. Oferta polega na przygotowaniu prezentów dla pracowników, partnerów czy kontrahentów. Pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale i cenny czas. Przygotujemy spersonalizowaną ofertę dopasowaną zarówno do potrzeb, jak i budżetu firmy.

Jak długo trwa współpraca z Nutridome Benefit? Czy można z niej korzystać jedynie przy wyjątkowych okazjach?

Współpraca nie ma ograniczeń czasowych. Jeśli zdecydujesz się na usługę Nutridome Benefit, przygotujemy dla ciebie indywidualne zestawy prezentowe z każdej okazji - od spontanicznych prezentów w ramach docenienia pracowników, po jubileusze, prezenty świąteczne i wszystkie inne ważne dla Ciebie uroczystości. Nie musisz korzystać z tej funkcji regularnie.

Czy oferta Nutridome Benefit dobierana jest indywidualnie do klienta i jego branży?

Tak, w ramach usługi indywidualnie dobierzemy zestawy do Twoich potrzeb. Mamy doświadczenie w obdarowywaniu klientów doskonałymi prezentami. Po zadaniu kilku pytań przygotujemy dla ciebie parę ciekawych propozycji. Możesz także samodzielnie skomponować swój zestaw - do dyspozycji masz wszystkie produkty ze sklepu Nutridome.

Nutridome

  • O nas
  • Nutridome Benefit
  • Dla Marek
  • Program partnerski
  • Biuro prasowe

Obsługa klienta

  • Sklepy
  • FAQ
  • Formy płatności
  • Formy dostawy
  • Zwroty
  • Reklamacje
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kariera
  • Jak kupować

Odwiedź

Youtube Nutridome YouTube Facebook Nutridome Facebook Instagram Nutridome Instagram Pinterest Nutridome Pinterest Tik Tok Tik Tok Nmag Nmag Q&A Q&A Grupa Facebook Grupa Facebook Aplikacja mobilnaAplikacja mobilna

Kontakt

Napisz do nas Napisz do nas Chat z nutrikonsultantką Chat z nutrikonsultantką Whatsapp Chat Whatsapp Chat Infolinia (+48) 22 123 90 90 Infolinia czynna
od Poniedziałku do Piątku
w godz. 8-18
  • Nutridome-Poland Polska
    • Nutridome-Deutschland Deutschland
    • Nutridome-Romania Romania
Pobierz aplikację mobilną NUTRIDOME

Akceptujemy

Płatność
za pobraniem

payU

Przelewy 24

PayPal

MasterCard

Visa

Amex

Przelew bankowy

Blik

PayPo

Google Play

  • Nutridome-Poland Polska
    • Nutridome-Deutschland Deutschland
    • Nutridome-Romania Romania

Odwiedź

YouTube Facebook Instagram Pinterest Nmag Q&A Q&A Grupa FacebookGrupa Facebook Aplikacja mobilnaAplikacja mobilna
Nutridome

Kategorie

Produkty

Porady

Bestsellery

Może cię zainteresować

Używamy plików cookies w celu świadczenia usług. Przeglądając stronę internetową, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. Więcej informacji