Twoje zakupy
Prezent do zamówienia
Przejdź do koszyka
https://static.nutridome.pl/svg/Nutridome_logotype_brand.svg

Wysyłka gratis od 299 zł

FAQ

Moje konto

Nie musisz. Wystarczy, że przy składaniu zamówienia klikniesz opcję "Zamów jako gość".

W zakładce "Zaloguj się" kliknij w link "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail, który wykorzystałeś, aby założyć konto. Na ten właśnie adres wyślemy wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Jeśli nie uda się w ten sposób naprawić błędu, będziemy wdzięczni, jeśli się z nami skontaktujesz.

Loginem jest adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Nie ma możliwości jego przypomnienia. Natomiast jeżeli nie pamiętasz hasła, w zakładce "Zaloguj się", należy kliknąć link "Nie pamiętam hasła". Podaj adres, na który zakładałeś u nas konto, aby otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do zmiany hasła. Jeśli nadal nie masz możliwości zalogowania się na swoje konto, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Proszę sprawdzić, czy adres mailowy został poprawnie zapisany, a utworzone hasło spełnia wszystkie wymagania. Hasło powinno zawierać przynajmniej 8 znaków. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub [email protected]).

Proszę sprawdzić skrzynkę "Spam" i folder "Inne". W razie dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Zapraszamy do kontaktu z infolinią sklepu: tel. +48 22 123 90 90. Nasz konsultant chętnie wszystko Ci wyjaśni.

Biuro Obsługi Klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 pod numerem: tel. +48 22 123 90 90. Zamówienia poprzez stronę internetową można składać codziennie, 24 godziny na dobę.

Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, które zostało założone na naszej stronie internetowej.

Jak kupować?

Zakupu można dokonać na naszej stronie internetowej. Dokładny opis znajduje się tutaj: https://nutridome.pl/jak-kupowac. Zamówienie możesz zrealizować także w sklepie stacjonarnym - zapraszamy!

Tak, obowiązują te same ceny.

W ciągu 15-30 minut otrzymasz na adres e-mail link, który pozwoli Ci dokończyć płatność.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Mamy na to 24 godziny od momentu zakupu. Jeśli mail po tym czasie nie dotarł i nie ma go w spamie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub [email protected]).

Nic się nie stało. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość zmiany adresu.

W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub [email protected]). Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego zmiany.

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub [email protected]). Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego anulowania.

Dołącz wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz kod w pole “Kod rabatowy”. Zrób to przed kliknięciem przycisku “Przejdź do kasy”. Kod automatycznie obniży wartość Twojego zamówienia o odpowiednią kwotę.

Promocje nie łączą się. 

Jeśli produkt spełnia wszystkie kryteria niezbędne do uzyskania rabatu, a mimo to rabat się nie nalicza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub [email protected]). Chętnie Ci pomożemy.

Na stronie każdego produktu jest możliwość ustawienia przypomnienia o jego ponownej dostępności. Należy kliknąć w opcję „Przypomnij mi, kiedy znów będzie dostępny” i podać swój adres e-mail.

Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na swoje konto. Wszystkie interesujące Cię informacje znajdują się zakładce „Historia zamówień”. Bądźmy w kontakcie. Jeśli masz jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 123 90 90 lub [email protected]).

Podczas jednego zakupu można zamówić maksymalnie 10 sztuk takiego samego produktu. Nutridome nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

Staramy się dostarczyć fakturę w ciągu tygodnia. Otrzymasz ją na adres e-mail. Jeśli nie podałeś adresu e-mail, faktura zostanie wysłana na adres dostawy w formie papierowej.

Formy dostawy

Dostawę realizuje firma kurierska. W zależności, jaką formę przesyłki wybierzesz, zamówienie może dotrzeć do paczkomatu InPost, do punktu odbioru DHL lub pod same drzwi Twojego domu.

W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Dzięki temu kodowi możesz czuwać nad przebiegiem dostawy.

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość zmiany.

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Spróbujemy wszystko wyjaśnić.

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości.

Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad tym udogodnieniem.

Jak najbardziej, wysyłamy paczki również za granicę.

Formy płatności

W Nutridome możesz wybrać swoją ulubioną formę płatności. Za zakupy możesz zapłacić: kartą, BLIKiem, przelewem, poprzez PayPal lub Google Pay. Dostępna jest również płatność przy odbiorze lub odroczona do 30 dni płatność PayPo. Więcej o dostępnych formach płatności przeczytasz tutaj: https://nutridome.pl/formy-platnosci

Dane do przelewu: PL63114010100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. NUTRIDOME, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom. W tytule płatności prosimy o dopisanie numeru zamówienia.

Na opłacenie zamówienia masz aż 7 dni. W przypadku braku wpłaty w ciągu tygodnia zamówienie zostanie anulowane.

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - dostępnym pod numerem (+48) 22 123 90 90. Możesz również napisać wiadomość mailową na adres: [email protected]

W ciągu 15-30 minut od próby złożenia zamówienie na Twój adres mailowy otrzymasz wiadomość z linkiem, który przekieruje Cię do płatności. Możesz także skontaktować się z nami przez infolinię. Pomożemy Ci zrealizować zamówienie.

W przypadku wybrania płatności przy odbiorze możesz zapłacić za przesyłkę kartą w paczkomacie, który posiada terminal. W przypadku paczkomatów, które nie posiadają terminalu opłata następuje internetowo za pośrednictwem PayByLink. To szybki i bezpieczny przelew bankowy, który pozwala na elektroniczną opłatę za przesyłkę umieszczoną w paczkomacie. Po zaksięgowaniu wpłaty InPost prześle Ci SMSem kod odbiorczy.

Kurierzy przyjmują zarówno płatności kartą, jak i wpłaty gotówkowe.

Karta podarunkowa jest akceptowana jedynie w sklepie stacjonarnym.

Płatność księgowana jest następnego dnia roboczego.

Zwroty

W celu zgłoszenia zwrotu wystarczy, że skontaktujesz się z Biurem Obsługi Klienta - dostępnym pod numerem (+48) 22 123 90 90. Możesz również napisać wiadomość mailową na adres: [email protected]

Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi klient.

Zwróć produkt na niniejszy adres: Nutridome Sp. z o.o. ul. Gazowa 8 26-600 Radom

Możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, ale tylko w przypadku nieużywanego, oryginalnie zapakowanego produktu.

Choć staramy się sprostać wszystkim Twoim wymaganiom, na chwilę obecną ta funkcja nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z poczty lub firmy kurierskiej.

Możesz odesłać zwracany produkt za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub paczkomatów InPost.

Niestety, obecnie nie ma możliwości wysłania zwrotu za pobraniem.

Reklamacje

Reklamacje przyjmujemy w formie ustnej lub pisemnej za pośrednictwem poczty albo formularza elektronicznego. Przy zgłoszeniu reklamacji podaj swój numeru zamówienia lub dane, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Reklamacje i zwroty przyjmowane są telefonicznie pod numerem +48 22 123 90 90 i pisemnie na adres korespondencyjny:

Nutridome Sp. z o.o.
ul. Gazowa 8
26-600 Radom
[email protected]

Jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona podczas przewozu, koniecznie spisz protokół szkody w obecności kuriera. Stanowi on podstawę do rozpatrzenia reklamacji przez nasz sklep internetowy. Możesz wówczas złożyć reklamację, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta i żądać wymiany produktów w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki.

W ciągu 14 dni od zakupu masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. W tym celu należy odesłać do nas nowe, nieużywane produkty na nasz adres:
Nutridome Sp. z o.o.
ul. Gazowa 8
26-600 Radom

Zajmie nam to maksymalnie 14 dni. Spróbujemy odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to będzie możliwe.

W przypadku reklamacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (+48) 22 123 90 90. Możesz także wysłać mail na adres: [email protected]

Wystarczy nam formularz zwrotu. Możesz dołączyć dowód zakupu, choć ten nie jest wymagany.

Formularz zwrotu jest dostępny na stronie internetowej pod linkiem:  https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf

Warunki odstąpienia

Zakupy możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia przesyłki.

Niestety, przy odstąpieniu można zwrócić tylko nienaruszony produkt.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, pamiętaj, że koszt przesyłki ponosi nadawca - osoba nadająca paczkę.

Aplikacja Nutridome

Nasza aplikacja dostępna jest w App Store i Google Play. Wystarczy, że wpiszesz w pole wyszukiwarki hasło "Nutridome - sklep kosmetyczny", a w wynikach znajdziesz nasze charakterystyczne logo. Możesz także odwiedzić naszą stronę internetową nutridome.pl. Po przejściu do witryny, w jej stopce, dostrzeżesz informację o aplikacji oraz ikony wspomnianych wcześniej App Store i Google Play. Instalacja aplikacji zajmie Ci dosłownie kilka sekund!

Wystarczy, że w aplikacji App Store lub Google Play w polu wyszukiwarki wpiszesz hasło: "Nutridome - sklep kosmetyczny". W wynikach wyświetli się nasze charakterystyczne logo. Kliknij i wejdź do mobilnego świata wyselekcjonowanych kosmetyków.

Jasne! Przy zakupach w aplikacji możesz skorzystać z kodu rabatowego. Wystarczy, że przy finalizacji zamówienia wpiszesz go w odpowiednie miejsce, zaraz pod listą zamówionych produktów.

Tak. Aby móc śledzić historię zamówień, należy się zalogować. Następnie w zakładce "Profil" wybrać "Historię zamówień". W tej zakładce będą wszystkie zamówienia złożone z Twojego konta.

Tak, oczywiście. W tym celu przejdź do zakładki "Profil", a następnie do "Obsługi klienta". W prawym górnym rogu znajduje się ikonka czatu. Kliknij w nią, aby się z nami skontaktować. Czekamy na Twoją wiadomość.

Sklep stacjonarny

Zapraszamy do naszego sklepu do Galerii Słonecznej ul. Bolesława Chrobrego 1, 26-600 Radom
pon-sob. 9-21
niedz. 10-20 (w wybrane zgodnie z ustawą dni)
tel: 733 988 765.


Niektóre marki są dostępne jedynie w sklepie internetowym oraz w aplikacji.

Tak. W sklepie stacjonarnym dostępne są próbki oraz testery kosmetyków. Dzięki nim możesz wypróbować produkt przed jego zakupem.

Jeszcze nie, ale pracujemy nad tą możliwością.

Produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym wymienisz bądź zwrócisz również w sklepie stacjonarnym.

Rezygnacja sms

Daj nam znać, że chcesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS. Wystarczy, że napiszesz do nas maila na adres: [email protected]. Jeszcze szybsze efekty otrzymasz, korzystając z tego linku: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms

Otrzymujesz wiadomości SMS, ponieważ przy realizacji zamówienia wyraziłeś zgodę na kontakt z naszej strony. Zaznaczyłeś tę opcję przez pomyłkę? Nic nie szkodzi, zawsze możesz zrezygnować z tej funkcji.

Kliknij w poniższy link, wpisz swój numer telefonu i potwierdź rezygnację: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms Możesz również w tym celu skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Nutridome Affiliate

Nutridome Affiliate to program partnerski dla klientów sklepu Nutridome. Więcej informacji znajdziesz na stronie https://nutridome.co/affiliate/

Nic prostszego. Wystarczy, że prawidłowo wypełnisz formularz rejestracyjny. Pamiętaj, aby podane przez Ciebie dane były zgodnie ze stanem faktycznym.

Tak, przypisany Ci link to unikatowy kod, który należy wyłącznie do Ciebie. To z jego pomocą możesz promować produkty znajdujące się w programie partnerskim Nutridome Affiliate.

Nie, uczestnictwo w Nutridome Affiliate jest bezpłatne i całkowicie dobrowolne.

Otrzymasz prowizję w momencie, kiedy zachęcony przez Ciebie użytkownik zapłaci za zamówienie z góry. W przypadku sprzedaży za pobraniem dzieje się tak w chwili, gdy wyślemy produkt tegoż użytkownika. Prowizje wypłacamy z dołu, czyli po dokonanym zakupie. Decyzję o przyznaniu środków podejmujemy na podstawie prawidłowo wystawionego i doręczonego
nam (na adres e-mail: [email protected]) rachunku lub faktury VAT. Płacimy w terminie wskazanym we wspomnianym dokumencie. Pamiętaj jednak, żeby data nie była krótsza niż 14 dni. Prowizję wypłacamy na rachunek bankowy wskazany w treści dokumentu. Minimalny limit zarobków do wypłacenia prowizji to 200 zł.

Tak, do programu możesz przystąpić niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.

Nutridome Benefit

Nutridome Benefit to usługa skierowana do właścicieli firm, pracowników HR i osób odpowiedzialnych za zakupy lub wybór benefitów w danym przedsiębiorstwie. Oferta polega na przygotowaniu prezentów dla pracowników, partnerów czy kontrahentów. Pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale i cenny czas. Przygotujemy spersonalizowaną ofertę dopasowaną zarówno do potrzeb, jak i budżetu firmy.

Współpraca nie ma ograniczeń czasowych. Jeśli zdecydujesz się na usługę Nutridome Benefit, przygotujemy dla ciebie indywidualne zestawy prezentowe z każdej okazji - od spontanicznych prezentów w ramach docenienia pracowników, po jubileusze, prezenty świąteczne i wszystkie inne ważne dla Ciebie uroczystości. Nie musisz korzystać z tej funkcji regularnie.

Tak, w ramach usługi indywidualnie dobierzemy zestawy do Twoich potrzeb. Mamy doświadczenie w obdarowywaniu klientów doskonałymi prezentami. Po zadaniu kilku pytań przygotujemy dla ciebie parę ciekawych propozycji. Możesz także samodzielnie skomponować swój zestaw - do dyspozycji masz wszystkie produkty ze sklepu Nutridome.

Wybierz wersję