Twoje zakupy
Prezent do zamówienia
Przejdź do koszyka
https://static.nutridome.pl/svg/Nutridome_logotype_brand.svg

Wysyłka gratis od 299 zł


ala - naturalne kosmetyki Kasi Struss

Poznaj naturalne kosmetyki ala, które łączą w sobie moc naturalnych składników, ich dobroczynne działanie oraz… najczystszą postać miłości. O marce Ala rozmawiamy z jej twórczynią –  Kasią Struss


Chcielibyśmy poznać historię powstania marki ala...

Marka powstawała w czasie, gdy byłam w ciąży z moim pierwszym dzieckiem. Stąd nazwa ala – od najczystszej postaci miłości – mojej córki Alice. Kosmetykami naturalnymi pasjonowałam się od długiego czasu i zawsze chciałam stworzyć coś autorskiego, aczkolwiek nie miałam odwagi, aby założyć swój własny biznes. Dopiero ciąża popchnęła mnie do przekucia marzeń w rzeczywistość. Ciąża jeszcze bardziej obudziła moją miłość do natury i holistycznego stylu życia i taka właśnie jest ala – przepełniona mocą natury i urokiem prostoty. 


Na co marka ala stawia największy nacisk?

Na moc natury, innowacje i prostotę pielęgnacji. 


Komu są dedykowane produkty marki ala?

Pragnęłam stworzyć linię uniwersalną, odpowiednia dla każdego, tak więc produkty ala dedykowane są każdemu bez względu na płeć czy wiek. Nasze portfolio jest różnorodne i każdy znajdzie coś dla siebie. Mamy coś na wypryski dla nastolatków (acne skin elixir), ale także zaspokoimy potrzeby klientów, którzy szukają skutecznych produktów na zmarszczki (restorative serum). Nasze produkty słyną także z wielofunkcyjności, skin stick został wyróżniony przez portal Wizaz.pl (kosmetyk wszechczasów 2021) ma wiele zastosowań, począwszy od balsamu do ust, kremu pod oczy, skończywszy jako antidotum na suche dłonie.

Wśród kosmetyków Kasi Struss znajdziesz też kosmetyki stworzone z myślą o męskich potrzebach. To kremy pod oczy dla mężczyzn, które nawilżają skórę, działają wygładzająco i redukują zmarszczki pod oczami u mężczyzn. Zadbaj o delikatną skórę wokół oczu we właściwy sposób - wybieraj najlepsze produkty z naturalnymi ekstraktami.

Czy planujesz rozszerzenie portfolio swojej marki?

Tak, słuchamy potrzeb klientów. Planujemy rozwój naszego portfolio.


Szczególną uwagę zwraca opakowanie sztyftu do twarzy marki "ala" – jak zrodził się pomysł na takie opakowanie produktu?

Ekologia jest bardzo ważnym dla nas czynnikiem i staramy się ograniczać ilość plastiku i minimalizować zbędne opakowania. W sztyfcie nie znajdziemy ani grama plastiku, nadaje się w 100% do recyklingu. Sposób użycia jest prosty: wystarczy zdjąć górną nakładkę, od dołu wypchnąć sztyft palcem i Skin Stick jest już gotowy do użycia, pozostawiając sposób aplikacji w naszych rękach, jednocześnie troszcząc się o środowisko.


Skąd inspiracja na takie opakowanie? Chciałam stworzyć coś w pełni naturalnego, co nie będzie rozkładać się na planecie przez wiele lat. 


Czego Kasia Struss jako konsumentka szuka w kosmetykach?

Naturalnych składników, wysokiej jakości i skuteczności!


Czy modeling i związane z nim doświadczenia wpłynęły na koncepcję Twojej marki?

Tak, diametralnie! Dzięki moim licznym podróżom, a w szczególności doświadczeniu, jakie nabywałam przez lata na backstage z najlepszymi profesjonalistami w dziedzinie beauty i make-up, wiele się nauczyłam. Modelki mają bardzo dużą wiedzę w zakresie pielęgnacji skory, na co dzień w pracy mamy mocne makijaże, które obciążają i podrażniają skórę, tak więc w wolnych dniach bardzo dbamy o pielęgnację. Kosmetyki ala są lekkie, nie zapychają, nie obciążają cery, nie uszkadzają bariery hydrolipidowej skóry, a pielęgnują ją i koją. Ta lekkość z pewnością jest kontrastem do tego co moja skora "nosi’" w pracy.


Dziękujemy za rozmowę, Kasiu!

Wybierz wersję