Twoje zakupy
Prezent do zamówienia
Przejdź do koszyka
https://static.nutridome.pl/svg/Nutridome_logotype_brand.svg

Wysyłka gratis od 299 zł

BIOUP - kosmetyki dla świadomych

Jak powstała polska marka BIOUP? Jaka jest jej historia? Komu  polecane kosmetyki BIOUP? O to wszystko pytamy Karolinę Sałas-Szlejter – twórczynię marki.  Zapraszamy do przeczytania naszego wywiadu. 


Karolino, powiedz, skąd wziął się pomysł na markę BIOUP?

Nasze życie od wielu lat jest mocno związane z ekologią, dbaniem o środowisko, uważnością na naturę i odpowiedzialnością za nią. Naturalne metody pielęgnacji były tego częścią. Używanie kosmetyków naturalnych przerodziło się w pierwsze eksperymenty i zachłyśnięcie się możliwościami i efektami, a w końcu w przygotowywanie różnych specyfików dla siebie i rodziny. 


Idea marki BIOUP była więc w jakimś sensie zawsze z nami i w nas. W pewnym momencie po prostu dojrzała i ujrzała światło dzienne. Stało się to w dużej mierze dzięki namowom ludzi, którzy poznali nasze kosmetyki – robione jeszcze wtedy na własne potrzeby. 


Teraz jesteśmy na rynku jako firma od trzech lat i wiele się zmieniło od tych pierwszych prób – kosmetyki powstają w laboratorium, przechodzą liczne badania, mamy też dostęp do składników, o których kiedyś mogliśmy tylko pomarzyć… Kolejne receptury są jednak nadal  opracowywane w ten sam sposób – jakby to były kosmetyki dla siebie.


Na co stawiacie największy nacisk w kosmetykach BIOUP?

Zdecydowanie na jakość surowców, które wykorzystujemy do produkcji oraz na ich wzajemne oddziaływanie. Najważniejsze jest dla nas wspieranie skóry w jej naturalnych potrzebach, w zgodzie z jej naturalnym rytmem. Systematyczne dostarczanie jej najlepszych i dobrze dobranych składników. Dlatego w kosmetykach BIOUP stawiamy na dobranie wachlarza substancji, które ze sobą współgrają, aby osiągnąć efekt, o który nam chodzi – zdrową, piękną skórę, pełną naturalnego blasku. 

Komu są dedykowane kosmetyki BIOUP?

Zawsze mówimy, że dedykujemy produkty BIOUP świadomym kobietom. Takim, które docenią czyste, naturalne składy, zawartość substancji aktywnych i ekologiczne pochodzenie dużej części składników. Ale jesteśmy chwaleni nie tylko za działanie i dobre efekty stosowania naszych kosmetyków, ale również za ich minimalistyczny design, zapachy, przyjemność stosowania, szklane opakowania. Więc polecałabym nasze kosmetyki wszystkim, dla których są to rzeczy istotne.


Jakie są plany na przyszłość wobec marki BIOUP? Czy planowane jest poszerzenie portfolio?

Chcemy kontynuować to, co robimy – tworzyć naprawdę dobre kosmetyki. Mamy wiele pomysłów na nowe produkty, ale ich opracowanie i dopracowanie to zawsze bardzo długotrwały proces. I już wiemy z doświadczenia, że zajmuje to zawsze więcej czasu niż zakładaliśmy. Nowości? Oczywiście, że tak. Klientki same nam najczęściej podpowiadają, czego szukają, czego im w naszym portfolio brakuje – dlatego tak lubimy osobiste spotkania, rozmowy na targach. To jest dla nas prawdziwa skarbnica wiedzy o potrzebach kobiet. I my się staramy za tymi potrzebami podążać. 

Karolino, co jest dla Ciebie – dla twórczyni marki Bioup – najważniejsze w kosmetykach?

Najważniejszy jest dla mnie zawsze skład i rzetelność w opisaniu kosmetyku. Bardzo cenię marki, które opisują kosmetyki zgodnie z ich składem i działaniem, a nie tworzą wokół najprostszych substancji mitu unikalnego w działaniu składnika. Jestem w tej szczęśliwej sytuacji, że rozumiem, co jest napisane w składzie INCI. Widzę też, czy kosmetyk jest rzeczywiście naturalny, czy tylko taki udaje. 


Przyjemność z używania i estetyka opakowania mają dla mnie również wielkie znaczenie. Używanie kosmetyków to dla mnie jedna z przyjemności w życiu – i zależy mi, żeby to było przyjemne od początku do końca – od popatrzenia na buteleczkę, przez odkręcenie nakrętki po wmasowanie kosmetyku. Stale używam kosmetyków BIOUP oraz testuję nowe formuły, ale bardzo lubię uzupełniać je produktami innych firm. 


Dziękujemy za rozmowę!

Wybierz wersję