Twoje zakupy
Prezent do zamówienia
Przejdź do koszyka
https://static.nutridome.pl/svg/Nutridome_logotype_brand.svg

Wysyłka gratis od 299 zł

BJO - wegańskie kosmetyki dla całej rodziny

BJO to polska marka, która pojawiła się na rynku jesienią 2021, a już zdążyła podbić wiele serc. BJO odpowiada na potrzeby pielęgnacyjne całej rodziny: kobiet, mężczyzn oraz dzieci. O marce opowiada nam Agata Fusiek – Project Managerka BJO. 


Skąd się wziął pomysł na markę BJO?

Chcieliśmy stworzyć markę uniwersalną. Taką, która połączy w sobie wszystko to, co jest potrzebne w codziennej pielęgnacji. Markę z jednej strony charakteryzującą się minimalizmem formy i treści, ale z drugiej nieidącą na kompromisy pod kątem jakości. Markę, która oferuje dużą przyjemność stosowania. Takie właśnie jest BJO.


Co wyróżnia markę BJO?

BJO ma pomagać w codzienności, każdego dnia. Produkty charakteryzują się dużym, wygodnym opakowaniem. Są ciekawe, łatwe w użyciu, wyglądają świetnie i tak samo pachną. Znajdziemy w nich wiele naturalnych komponentów – formuły kosmetyków zawierają aż 97% składników pochodzenia naturalnego. Co więcej, wszystkie produkty są wegańskie. Związek z naturą i korzystanie z tego, co ma ona do zaoferowania, są wpisane w DNA marki. Do tego też nawiązuje sama nazwa BJO.



Komu są dedykowane produkty marki BJO?

Uniwersalność produktów i transparentność składów pozwalają na to, by marką BJO cieszyła się cała rodzina. Mogą z nich korzystać kobiety, mężczyźni i dzieci od 3. roku życia. Cztery różne główne linie zapachowe sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie.

A kto najchętniej sięga po kosmetyki BJO?

Jesteśmy coraz bardziej świadomym społeczeństwem, nasze wybory konsumenckie nie ograniczają się już tylko do tego, co kusi gołym okiem. Coraz częściej wybieramy produkt nieprzypadkowo. Taki właśnie jest klient marki BJO: ceni jakość, wielofunkcyjność i naturalność. Nurt less waste jakim podąża marka również nie jest bez znaczenia.


Co jest dla Ciebie – dla Project Managerki marki BJO – najważniejsze w kosmetykach? Na co zwracasz uwagę jako konsumentka? 

Poza jakością bardzo ważny jest dla mnie odbiór sensoryczny. Kolor, zapach, konsystencja. Zwracam uwagę na małe rzeczy, które razem tworzą spójną całość. Nie szukam jednak tego, co podpowiadają trendy, ale tego czego potrzebuje moja skóra.


Dziękujemy za rozmowę!

Wybierz wersję