Twoje zakupy
Prezent do zamówienia
Przejdź do koszyka
https://static.nutridome.pl/svg/Nutridome_logotype_brand.svg

Wysyłka gratis od 299 zł

Ukviat - natura i odpowiedzialność

Naturalne składy, skuteczne działanie, dbałość o środowisko oraz przyciągające wzrok kolorowe kosmetyki – tak w krótkich słowach można opisać polską markę Ukviat. Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj nasz wywiad z Joanną Ryglewicz. 


Skąd pomysł na stworzenie marki Ukviat?

Pomysł na markę Ukviat pojawił się z potrzeby stworzenia naturalnej pielęgnacji, która jednocześnie aktywnie działa na rzecz naszej planety. Oferujemy naturalne produkty do pielęgnacji skóry, które przynoszą oczekiwane efekty, ale również edukują i aktywnie wspierają cele środowiskowe.  


W naszych składach znajdują się wyłącznie naturalne, starannie przebadane surowce, sprawdzone i dobrane przez zespół naszych ekspertów. Jednocześnie, każdy nasz produkt wspiera wybrane cele: od oczyszczania mórz i oceanów, sadzenia bioróżnorodnych lasów i wspierania populacji dzikich pszczół.


Jakimi wartościami kierowałaś się przy tworzeniu swojej marki?

Piękno to synergia Twoich codziennych wyborów. Myślę, że Ukviat odzwierciedla to, jak definiujemy piękno. Tak jak o naszą skórę chcemy dbać w naturalny i efektywny sposób, tak samo pragniemy dbać o otaczającą nas naturę – dlatego minimum 2% wartości sprzedaży z każdego z naszych produktów przekazujemy na rzecz jednej z Fundacji, z którymi współpracujemy.


Kim są klienci marki Ukviat?

Klient marki Ukviat to osoba świadoma, która ceni zarówno naturalne składy, jak i skuteczne działanie. To osoba, która świadomie dokonuje wyborów konsumenckich, tak, aby były możliwie najkorzystniejsze zarówno dla niej, jak i dla otaczającego nas środowiska. To osoba, która tak ja my - szeroko definiuje pojęcia piękna i dostrzega zależność pomiędzy codziennymi wyborami i stanem naszej planety.


Jakie są plany na przyszłość wobec marki Ukviat?

Plany mamy bardzo ambitne. Zapraszam, żeby śledzić nas na social mediach! Planujemy się rozwijać zarówno jak chodzi o ofertę produktów, jak i cele edukacyjne i pro-środowiskowe. Trzymajcie kciuki!


A co dla Ciebie jest najważniejsze w kosmetykach? Na co – jako konsumentka – zwracasz uwagę? 

Przede wszystkim patrzę na skład. Wybieram naturalne kosmetyki, której są dobrane, tak, aby razem przynosiły skuteczne rezultaty, a efekty są potwierdzone badaniami. Zwracam też uwagę na opakowania, unikam plastików i sięgam po takie rozwiązania, które na stan dzisiejszej wiedzy są najbardziej optymalne dla naszego środowiska. Idealnie jeżeli marka angażuje się w ważne dla niej cele i aktywnie podejmuje kroki także w praktyce. Bardzo chwalę sobie współpracę z Las Na Zawsze zajmującą się sadzeniem bioróżnorodnych lasów, tak, aby służyły nam na zawsze. Wartością dodaną jest również estetyczny design kosmetyków. Lubię otaczać się ładnymi rzeczami, cenię sobie minimalizm przełamany odrobiną koloru – co znalazło odzwierciedlenia w opakowaniach Ukviat.


Jak oceniasz świadomość ekologiczną Polaków?

W ostatnich latach wyraźnie widać, że świadomość konsumentów w Polsce wzrasta. Przede wszystkim nasi klienci zadają coraz więcej pytań – dopytując nie tylko o składy, ale o szczegóły naszej działalności. Bardzo mnie to cieszy, bo to świadczy o potrzebie dokonywania przemyślanych wyborów. Zależy nam na tym, żeby te wybory ułatwiać – oferując świetnej jakości pielęgnację, która jednocześnie pomaga wesprzeć otaczającą nas naturę. Dobrze jest móc pracować w środowisku, które potrafi to egzekwować. 

Dziękujemy za rozmowę!

Wybierz wersję